فرش قرمز دنیای دیجیتال زیر پای دی جی لند/ فروشگاهی به وسعت خواسته هایتان

فروشگاه های زنجیره ای دی جی لند از 5 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده و با فروش اقساطی، قیمت مناسب و پکیج کامل محصولات به فروشگاه جامع در دنیای دیجیتال تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ مهدی رسایی مدیر عامل فروشگاه زنجیره ای دیجی لند گفت: از سال 79 در بحث فروشگاه داری کار می کنیم و الان 5 سال است که فروشگاه های زنجیره ای دی جی لند راه اندازی شده است که سعی شد تمام محصولات دیجیتال را کنار هم جمع کنیم و در فضاهای بسیار بزرگ میزبان همه ی مشتری ها باشیم، هم چنین همه ی کالاها و گجت های دیجیتال را کنار هم عرضه کنیم که بتوان با قیمت های مناسب، شرایط و گارانتی خوب چیزی که لایق مردم است به آن ها ارائه شود.

او افزود: دی جی لند تصمیم دارد در 20 شهر بزرگ کشور شعبه داشته باشد که قطعا مساحت این شعبه ها بالای هزار متر خواهد بود و یک فروشگاه زنجیره ای در سطح فروشگاه بین المللی ایجاد شود. زمانی دی جی لند 8 شعبه داشت ولی تفکر گروه عوض شد و فروشگاه ها به هایپر مارکت تبدیل شد که دنیایی از دیجیتال در آن وجود داشته باشد و قرار است همه ی فروشگاه های کشور به این سمت حرکت کنند.

رسایی ادامه داد: در حال حاضر، اهواز شعبه ی دیجی لند وجود دارد و انشا الله به زودی شعبه ی اصفهان راه اندازی می شود.

رسایی ادامه داد: در بحث کالاها لوازم خانگی به طور کامل وجود دارد و تمام برندهای تلفن همراه در فروشگاه های دی جی لند موجود است و در موسیقی با برندهای معتبری مانند یاماها کار می شود. یکسری از شعبه ها که فضای بزرگتری دارند برای بچه ها شهر بازی دارند و در بحث دوربین، آی تی و سیستم های صوتی و تصویری تمام گجت های الکترونیکی در دی جی لند وجود دارند.

او تصریح کرد: سعی بر تعامل با ادارات بوده و کالاهایی با کیفیت عالی اما قیمت مناسب بصورت نقد و اقساط در اختیار مردم قرار می گیرد که تلاش مجموعه این است پکیج محصولات کاملی را آماده کند، هم چنین چون دیجی لند بصورت عمده فروشی محصولات را عرضه می کند دست واسطه ها از زنجیره ی خرید آن کم شده است و اجناس با بهترین قیمت ها در اختیار مردم قرار می گیرد.

مدیر عامل دی جی لند خاطر نشان کرد: الان خدمات کاملی به مشتریان داده می شود هم چنین دفتر خدمات دی جی لند هم زمان با افتتاح سایت (www.dgland.com) تا 3 ماه آینده در کشور شروع به فعالیت می کند که در این سایت جامع قرار است هم فروش محلی وجود داشته باشد و در همه ی مناطق کشور فروش آنلاین اینترنتی نیز صورت گیرد.

رسایی افزود: مردم استقبال خوبی دارند چون شرایط بسیار آسانی برای خرید مردم در نظر گرفته شده است مثلا در این فروشگاه ها بهترین برندهای روز دنیا موجود است و دی جی لند یکی از اولین فروشگاه هایی است که همه ی کالاها بصورت زنده و قابل لمس وجود دارد و با توجه به شرایط خریدی که همواره رو به اسان شدن است، استقبال مردم در آینده بیشتر هم خواهد شد.

400

کد خبر: 839140

وب گردی

وب گردی