جلالی: هر وقت پرسپولیس را می‌برم می‌گویند ضدفوتبال بازی کردیم/ چرا به ما که می‌رسد دفاع بد می‌شود؟!

سرمربی تیم فوتبال پیکان تأکید کرد این باشگاه سه بازیکن خارجی جدیدش را با قیمی معقول و باور نکردنی جذب کرده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار پیکان تهران - نفت طلاییه ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: تمام تلاشم در این چند روزه این بوده است که اثرات مثبت بازی هفته گذشته را تقویت کرده و اثرات منفی آن را از تیمم دور کنم. هم خودم و هم تیمم معتقدیم تداوم این موفقیت می‌تواند کمک زیادی به ما کند.

وی درباره پیوستن چند بازیکن خارجی به تیمش و در توضیح کیفیت فنی این بازیکنان تصریح کرد: ما سه بازیکن خارجی گرفتیم. اولین بازیکن‌مان سنگالی است که بازی آن را مقابل پرسپولیس مشاهده کردید. دومین بازیکن نیجریه‌ای است که در تیم امید کشورش بازی کرده است. او مشمول قانون جذب بازیکنان نشده و مدیران باشگاه این بازیکن را با وسواس جذب کردند. او بازیکن خیلی خوب و با کیفیتی است. سومین بازیکن جدید تیم نیجریه‌ای است که سابقه بازی در تیم ملی این کشور را دارد. او بازیکن زیر 21 سال محسوب می‌شود و خیلی هم با استعداد است. همه این بازیکنان را با قیمت خیلی خیلی معقول جذب کردیم و شاید شما مبلغ قرارداد آنها را باور نکنید.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت این بازیکنان از قیمت گادوین منشا هم پایین‌تر بوده است یا خیر، گفت: دو بازیکن از این سه نفر قرارداد کمتری نسبت به منشا هم داشتند.

جلالی در واکنش به اینکه خیلی از کارشناسان و هواداران فوتبال از شیوه بازی دفاعی پیکان پس از گل مرتضی آقاخان مقابل پرسپولیس انتقاد کردند، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا به ما که می‌رسد دفاع بد می‌شود! من این را که می‌گویند دفاع کردیم، نمی‌پذیرم. این صحبت‌ها را هواداران متعصبی می‌کنند که یک بازی را منصفانه نگاه نمی‌کنند. اگر شما جریان بازی را ببینید می‌فهمید که ما تنها یک ربع آخر مجبور شدیم دفاعی‌تر بازی کنیم و در بقیه دقایق مسابقه معقول و منطقی بازی کردیم. اولین برد من مقابل پرسپولیس آبان سال 70 بود که به‌عنوان سرمربی وحدت مقابل این تیم بازی می‌کردم، تا الان هشت یا 9 بار پرسپولیس را برده‌ام و هشت یا 9 بار مقابل این تیم شکست خوردم و چند بازی تیم‌های من مقابل پرسپولیس به تساوی انجامیده. متأسفانه هر موقع پرسپولیس را بردم انعکاسی که دیدم، این بود که ما بد بودیم و ضدفوتبال بازی می‌کردیم و پرسپولیس هم بد بوده که ما پیروز شدیم.

وی در ادامه افزود: من روی این موارد گله و حساسیت ندارم و با این فضا و گفتمان خو گرفته‌ام. باید بضاعت ما را هم ببینید و با این بضاعت باید طوری بازی کنیم که تیم‌مان موفق باشد. ما مقابل تیمی بازی کردیم که یکی از بهترین‌های آسیاست و نیمکت این تیم می‌تواند هر بازی را تغییر دهد. از بازیکنانم تشکر می‌کنم و این را هم باید بگویم که ما ادعایی نداریم. ما توانستیم خوب و منطقی بازی کنیم که خدا را شکر موفق شدیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این پرسش که آیا امیرحسین صادقی به ترکیب تیم پیکان بازگشته است یا خیر، عنوان کرد: بله، او آماده بازی است.

جلالی در واکنش به اعتراض بختیار رحمانی پس از تعویضش در دیدار مقابل پرسپولیس عنوان کرد: بعضی چیزها در لحظه اتفاق می‌افتد. در همه جای دنیا بازیکن دوست ندارد، تعویض شود. من با رحمانی صحبت کردم و او هم معذرت‌خواهی کرد. در رختکن به او گفتم چرا این کار را کردی او هم گفت خسته بودم. من هم به بختیار گفتم باید از من اجازه می‌گرفتی و بعد به رختکن می‌رفتی که در نهایت رحمانی از من معذرت‌خواهی کرد. همیشه سعی می‌کنم با روش خودم با بازیکنانم کار کنم. من با بازیکنان بزرگی کار کرده‌ام و همیشه هم بهترین بازی را از آنها گرفته‌ام. فکر می‌کنم روش کار من بد نیست.

وی درباره عملکرد خوب پیام نیازمند، دروازه‌بان تیم پیکان در دیدار مقابل پرسپولیس و اینکه آیا او در دیدار مقابل نفت طلاییه هم جانشین رحمان احمدی خواهد شد، خاطرنشان کرد: بله، برای این بازی هم از پیام نیازمند استفاده می‌کنیم. احمدی مصدومیت جزئی داشت که در حال برطرف شدن است.

جلالی در پاسخ به سؤالی که راجع به اظهارات ترامپ در سخنرانی سازمان ملل بود، گفت: من کارم فوتبال است و ادبیات آدم‌های سیاسی را بلد نیستم. آنها خودشان را مدافع مردم می‌دانند، از هیتلر گرفته تا گاندی، اما جامعه و تاریخ در خصوص این افراد قضاوت می‌کند. خواهش می‌کنم این مسائل را وارد فوتبال نکنید!

604

کد خبر: 839185

وب گردی

وب گردی