استاندار مازندران: نیروهای مسلح ما جزو مقتدرترین نیروهای نظامی در سطح دنیا هستند

استاندار مازندران با بیان این که نیروهای مسلح ما جزو مقتدرترین نیروهای نظامی در سطح دنیا هستندگفت: در شرایطی هستیم که دورتادور کشور ما جنگ و ناامنی وجود دارد و با حمایت مردم و لطف خداوند، ایران اسلامی در صلح، آرامش و امنیت کامل است و تعامل کامل بین نیروهای مسلح ما وحود دارد.

به گزارش ایسکانیوز، ربیع فلاح جلودار صبح جمعه در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح به مناست هفته دفاع مقدس ماه محرم را ماه پیروزی خون بر شمشیرو و ماه امام حسین (ع) دانست و گفت: این امام همام مظهر ظلم ستیزی و ایستادگی مقابل جور و ستم است و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس با یاد عاشورا افتخار آفریدیند و عزت و عظمت ملت بزرگ ایران در سایه فرهنگ حماسی عاشورا است.

وی افزود: رزمندگان اسلام اعم از ارتش، سپاه ، انتظامی، بسیجیان ایثارگر هرچه در توان داشتند برای دفع دشمن پیروزی انفلاب تلاش کردند و امرو زجمهوری اسلامی در قله ها قرار دارد و این مرهون خون شهدا و مقاومت مردم است.

وی با اشاره به سخنرانی ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل متحد اظهار داشت: امروز رئیس جمهور منفور آمریکا با سیلی که در طول ۳۸ سال گذشته و دفاع از حریم ملت خورده ، سخنرانی سخیفی در مجمع عمومی سازمان ملل مطرح کرده است که جز رژیم صهیونیستی اسرائیل و آمریکا طرفداری نداشته و بیش از ۱۹۰ کشور دنیا از آن انزجار و بیزاری کرده اند.

استاندار مازندران، گفت: امروز داعش و تکفیری در عراق و سوریه تار و مار شده اند و این کشورها از لوث وجود آنان پاک می شود و جمهوری اسلامی در بخش های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی استقلال کاملی دارد و قدرت بازدارندگی ما در جهان سرآمد است و نیروهای مسلح جزو مقتدرترین نیروهای مسلح جهان است.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح ما جزو مقتدرترین نیروهای نظامی در سطح دنیا هستند و در شرایطی هستیم که دورتادور کشور ما جنگ و ناامنی وجود دارد و با حمایت مردم و لطف خداوند، ایران اسلامی در صلح، آرامش و امنیت کامل است و تعامل کامل بین نیروهای مسلح ما وحود دارد.

وی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادتها، شهادمتها، ایثار و فداکاریهای ملت بزرگ ایران است و ما امنیت موجود را مرهون شهیدان و رزمندگان هستیم.

استاندار مازندران یادآور شد: امروز خودباوری و حفاظت نیروهای مسلح از مرزهای هوایی، آبی و زمینی سبب شده تا مقتدرترین کشور جهان تبدیل شویم و کسی جرات تهدید کشور ما را ندارد.

وی افزود: امروز ملت مسلمان ایران اسلامی در همه سطوح آمادگی دارند تا از آرمانهای انقلاب و نظام اسلامی تقدیر کنند و دولت موظف است در مسائل تولید و اشتغال تلاشهای زیادی انجام دهد.

901

کد خبر: 839341

وب گردی

وب گردی