سلطانی فر: نگرش خاصی به سرخابی ها ندارم/ رنگم سفید است

وزیر ورزش و جوانان گفت که هیچ نگرش خاصی به یکی از دو رنگ قرمز یا آبی ندارد.

به گزارش ایسکانیوز، مسعود سلطانی فر در خصوص مالکیت وزارت ورزش در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و همچنین حرف و حدیث‌هایی که گفته می‌شود وزیر ورزش طرفدار یکی از دو تیم بزرگ پایتخت است, اظهار داشت: رنگ مورد علاقه من رنگ سفید تیم ملی فوتبال ایران است و رنگ‌های دیگر برای من از جهتی که بگویم طرفدار تیم خاصی هستم، غیر قابل قبول است. فکر می‌کنم دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بنیان فوتبال ما هستنند. البته همه‌ باشگاه‌های ما الان وضعیت خوبی دارند و در لیگ همه بازی خوبی انجام می‌دهند. به هرحال ما همیشه یک قطب سومی هم کنار این دو باشگاه داشتیم, در زمانی تیم پاس و در زمانی دیگر سپاهان بود و دیگر باشگاه‌ها که کمک زیادی به فوتبال ما کرده‌اند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه ضمن اشاره به اهمیت این دوباشگاه در سطح فوتبال ایران افزود: همیشه ما می‌دانیم وقتی که حال فوتبال در باشگاهای‌مان به‌ویژه در استقلال و پرسپولس خوب است, حال فوتبال ملی ما هم خوب است. من واقعاً هیچ گرایشی از این جهت که به یک تیم داشته باشم و به دو تیم دیگر نداشته باشم, اصلا ندارم و وظیفه و مسؤلیت و گرایش و ایده‌ام این است که به هر دو تیم کمک کنم، چون احساس می‌کنم کمک به رشد فوتبال در این دو تیم, کمک به رشد فوتبال ملی است و کمک به افتخار آفرینی فوتبال در سطح آسیا و دنیا.

وی در خصوص موضوع رفع مشکلات دو تیم هم گفت: با توجه به اینکه این دو تیم بیشترین هوادار را در سطح کشور دارند, واقعا برای من مهم است که مشکلات این دو تیم را ما بتوانیم به‌گونه‌ای حل کنیم که این دو تیم همیشه در وضعیت خوبی قرار داشته باشند و بتوانند بازی‌های خوبی انجام دهند و پیروزی‌های خوبی داشته باشند به‌ویژه در مسابقات برون‌مرزی, در مسابقات بین المللی و در مسابقات قهرمانی آسیا تا باعث عزت و افتخار ما بشوند. بنده نه نگرش خاصی به یکی از این دو رنگ دارم و وظیفه و مسؤلیت من این است که از هر دو تیم حمایت کنم و برای رشد و ارتقا دو تیم تلاش کنم.

کد خبر: 839366

وب گردی

وب گردی