حمایت از زنان سرپرست خانوار با تولیدات ملی

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر گفت: با بکارگیری زنان سرپرست خانوار در کارگاه های تولید کننده جنس داخلی هم از این افراد و هم از تولید ملی حمایت می شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان محمد جواد حق‌شناس در حاشیه بازدید از نمایشگاه زنان و تولید ملی گفت: کاری که در این ستاد انجام می‌شود، قابل ستایش و الگوبرداری برای اجرا در سایرکلان شهرهای کشور است.

وی با تاکید بر پتانسیل گسترش طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، گفت: خوب است که این طرح از مناطق 22 گانه تهران گسترش پیدا کند و غیر از شهرداری سازمان‌های مردم‌نهاد نیز به این جریان بپیوندند تا این جریان تبدیل به روندی شود که بتواند بخش عمده‌ای از محصولات با کیفیت را با قیمت مناسبی به مردم برساند و اشتغال ایجاد کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به کیفیت بالای محصولات ایرانی ارائه شده در نمایشگاه تصریح کرد: نمایشگاهی که امسال دیدم بالاتر از حد تصورم بود.

وی با تاکید بر لزوم اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی با توجه به تاکید چند ساله‌ی مقام معظم رهبری بر این موضوع خاطرنشان کرد: این اقدامات گامی اساسی در جهت عمل به فرمایشات ایشان است.

حق‌شناس ادامه داد: در واقع با انجام این کارها و اشتغال‌زایی نه تنها از تولید ملی حمایت می‌کنیم، بلکه با کاهش واردات اجناس خارجی، اقتصاد مقاومتی را عملی می‌کنیم. البته باید توجه داشته باشیم این نمایشگاه با تعداد بالای بازدیدکنندگان، گردش اقتصادی قابل توجه در سطح شهر را هم به دنبال دارد.

عضو شورای پنجم شهر تهران، با تاکید بر اینکه زنان سرپرست خانوار کسانی هستند که می‌خواهند روی پای خود ایستاده و استقلال داشته باشند، گفت: بعضی از این زنان علاوه بر تامین نیازهای خود مسئولیت تامین نیازهای فرزندان و یا پدر و مادرشان را نیز به عهده دارند که با اشتغال‌زایی در این سیستم علاوه بر حل مشکلاتشان، در خدمت تولید ملی هم قرار می‌گیرند.

700

کد خبر: 839480

وب گردی

وب گردی