«عاشورا؛ پیامد تغییر ارزشها» به چاپ سوم رسید

چاپ سوم کتاب «عاشورا؛ پیامد تغییر ارزشها» اثر حجت الاسلام والمسلمین دکتر شمس الله مریجی (رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) قم) توسط نشر معارف منتشر شد.

به گزارش ایسکانیوز، نشر معارف به تازگی چاپ سوم کتاب «عاشورا؛ پیامد تغییر ارزشها» اثر حجت الاسلام والمسلمین دکتر شمس الله مریجی (رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) قم) را منتشر کرده است.

کتاب «عاشورا پیامد تغییر ارزشها» درصدد است واقعه نینوای پُرنوای حسینی (ع) را با رویکردی اجتماعی، نظاره کرده و با تکیه بر آموزه‏ های جامعه‏ شناسی وارد آن مقطع تأثیرگذار از تاریخ شود تا بلکه به لطف حسینی بتوانیم دریابیم که چرا و چگونه جمعی به نام مسلمان و امت محمد! با آن همه دنائت و جسارت، راه به روی فرزند حضرت علی (ع) بسته و جنایتی مرتکب شدند که زمین تا قیامت از خجلت، سر به زیر پای انسانیت نهاده است؟

این کتاب در پنج فصل؛ سقیفه و پیامدهای آن، نقش معاویه در تغییرات ارزشی جامعه، پیامد سیاست های کارگزاران سقیفه، حادثه نینوا پیامد تلخ تغییر ارزشها، جمع بندی و رهاورد تحقیق و درسهای عاشورا برای جامعه امروز، تدوین شده است.

چاپ سوم کتاب «عاشورا؛ پیامد تغییر ارزشها» اثر حجت الاسلام والمسلمین دکتر شمس الله مریجی در 168 صفحه، قطع رقعی با قیمت 7500 تومان به تازگی توسط نشر معارف راهی بازار نشر شد.

502

کد خبر: 839560

وب گردی

وب گردی