چراغ علم آموزی در سما پرفروغ‌تر خواهد شد

معاون دانشگاه و رئیس سازمان سما در مراسم آغاز سال تحصیلی همزمانی آغاز سال تحصیلی در دبیرستان دخترانه سما حاضر شد و گفت: چراغ علم آموزی در سما پرفروغ‌تر خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر زرهانی رئیس سازمان سما در این مراسم اظهار کرد: گرامیداشت سال تحصیلی تعلیم و تربیت در گفتمان امام و رهبری در صدر امور و راس مسائل کشور است.

وی تعلبم و تربیت را یک هنر دانست و افزود: در بین دنیا هنرهای سختی وجود دارد که تعلیم و تربیت یکی از آن هنرهاست. جایگاه و پایگاه تعلیم و تربیت ابتدا از مدرسه است که دانشگاه آزاد نیز واحدهای سماء دانش آموزی را راه‌اندازی کرده‌ است.

زرهانی ادامه داد: روش‌های تربیتی را باید از مدرسه آغاز کنیم. خدا را شکر که در دامان گلستان دانشگاه آزاد اسلامی بوستان سما ثبت شده است.

وی از تحصیل حدود 75 هزار دانش آموز در مراکز سما خبر داد و گفت: دو کار مهم در صدر برنامه‌های دانش آموزان در نظر گرفته‌ایم. اول، آموزش یک فن، حرفه و مهارت به هر دانش آموز که امروز در این مجموعه آغاز خواهد شد. دوم، اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که به تصویب شورای عالی گسترش و شورای عالی انقلاب فرهنگی و رهبر معظم انقلاب اسلامی شده است انجام می‌گیرد.

رئیس سازمان سما اظهار کرد: برنامه‌ای که ما در سما از آن حرف می‌زنیم رشد جوان است و من این مژده را می‌دهم که چراغ علم آموزی در سما پرفروغ‌تر خواهد شد.

کد خبر: 839568

وب گردی

وب گردی