314 دانش آموز بااستعداد بنیاد کودک در کنکور 96 پذیرفته شدند

مدیر واحد ارتباطات و جلب مشارکت های بنیاد کودک کفت: 420 شرکت کننده از دانش آموزان با استعداد بورسیه بنیاد کودک در آزمون سراسری سال ۹۶ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی شرکت کردند.

به گزارش ایسکانیوز از میان 420 دانش آموز با استعداد بورسیه بنیاد کودک از 29 نمایندگی این بنیاد در سراسر کشور تعداد 314 دانش آموز در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی پذیرفته شدند.

"حرمت ناظری" گفت: از میان 314 دانش‌آموز با استعدادی که در آزمون سراسری امسال پذیرفته شده اند، تعداد 67 نفر در ظرفیت پذیرش روزانه دانشگاه‌های دولتی و 247 نفر در ظرفیت پذیرش‌های دیگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی پذیرفته شده اند.

"ناظری" تصریح کرد: بنیاد کودک امسال شاهد موفقیت بیشتر دانش آموزان بورسیه بنیاد، نسبت به سال های گذشته بود.

وی گفت: از میان دانش آموزان پذیرفته شده در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، 6 نفر در گروه پزشکی و دندانپزشکی، 14 نفر در گروه علوم پزشکی ، 40 نفر در گروه مهندسی و دیگر دانش آموزان با استعداد این بنیاد در دیگر رشته های دانشگاهی پذیرفته شدند.

"مدیر واحد ارتباطات و جلب مشارکت های بنیاد کودک" با تاکید بر حمایت این بنیاد از این دانش آموزان گفت: بدیهی است؛ دانش آموزان پذیرفته شده بورسیه بنیاد تا زمانی که مشغول به تحصیل هستند از بورسیه بهره مند خواهند بود.

700

کد خبر: 839571

وب گردی

وب گردی