مشکل اصلی آذراب از زبان آقای استاندار

استاندار مرکزی در نشست با اعضای شورای کارگری شرکت آذراب که در محل استانداری برگزار شد، گفت: دولت تا رفع مشکلات کارگران در کنار آنها ایستاده است .

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی استانداری مرکزی، محمود زمانی قمی در این جلسه با اشاره به پیگیری و اقدامات انجام شده از سوی استانداری برای حل مشکلات صنایع بزرگ استان از جمله آذرآب، اظهار کرد: در سال‌های گذشته خصوصا در سال ۹۴ و ۹۵ اقدامات متعددی برای حل مشکلات شرکت آذرآب از سوی استانداری انجام شده است .

وی با بیان اینکه شرکت آذراب به بخش خصوصی واگذار شده است، افزود: بر این اساس این شرکت دارای ساختار خاصی است و رفع مشکلات این شرکت با توجه به همین ساختار غیردولتی مسائل خاص خود را دارد .

زمانی قمی ابراز کرد: در حال حاضر مشکل اصلی شرکت آذراب وضعیت مدیریتی این مجموعه است که امیدواریم در مجمع آینده این شرکت٬ این موضوع به نحو مطلوبی حل شود .

استاندار مرکزی تصریح کرد: شرکت آذراب دارای مهندسین و کارگران خوب و فنی و همچنین با تکنولوژی مناسب است و همه باید کمک کنند تا این کارخانه بزودی به جایگاه اصلی و درخورشأن خود بازگردد .

زمانی قمی با بیان اینکه از صحبت ها و نقدهای کارگران استقبال می کنیم و خود را در کنار آنها می بینیم، گفت: اینجانب به عنوان رییس شورای تامین استان پیشنهادات و راهکارهای فوری را به مسئولین ذیربط در کشور ارائه داده ام و بزودی در جلسه ای که با وزیر صنعت معدن و تجارت خواهم داشت٬ پیگیر این راهکارها خواهم بود .

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه خبری به اشتباه از قول بنده نقل شد مبنی بر اینکه معوقات کارگران آذرآب ۲ ماه است و ابهاماتی ایجاد کرده بود که رسما این خبر تکذیب و تاکید می شود که مدیرعامل آذرآب قرار بوده ۲ ماه حقوق عقب افتاده را به حساب بریزد تا کارگران را از نگرانی درآورد و به تدریج بقیه معوقات را پرداخت کند .

وی در پایان مجدداً تاکید کرد که استاندار و استانداری مرکزی در کنار کارگران عزیز و زحمتکش بوده و خواهند بود .

902/900

کد خبر: 839593

وب گردی

وب گردی