برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «روضه اصحاب چیست؟»

همزمان با آغاز ماه محرم‌الحرام مسابقه کتابخوانی سراسری «روضه اصحاب چیست؟» به همت نشر سدید و با محوریت کتاب منتشر شده با همین عنوان و نوشته حجت‌السلام سیدعلی اصغر علوی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز از روابط‌عمومی این رویداد، علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند با تهیه نسخه چاپی و یا الکترونیکی کتاب و پاسخ به سوالات مسابقه، در این طرح عاشورایی شرکت کنند.

نویسنده در قسمتی از مقدمه کتاب «روضه اصحاب چیست؟» آورده است:

«از به هم آمیختن این دو مفهوم چه خلق خواهد شد؟ «روضه» و «اصحاب»؛ «مَرَجَ البَحرَینِ یلتَقیانِ» و چه ترکیب شهرآشوب و پرخروشی است ترکیب «روضه‌ی اصحاب»! صدها جلد هم بنویسند معنای «روضه» و اسرار ناشناخته آن هنوز باقی است...»

علاقه‌مندان با مطالعه کتاب «روضه اصحاب چیست؟» و پاسخ صحیح به 10 سؤال مسابقه، می‌توانند در قرعه کشی این طرح شرکت کرده و به قید قرعه از هدایای مسابقه بهره‌مند شوند.

برای شرکت در مسابقه، نسخه الکترونیکی یا چاپی کتاب را از طریق آدرس‌های زیر تهیه کرده و بعد از مطالعه با جواب دادن به سوالات مسابقه در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوید.

پاتوق کتاب، طاقچه، فراکتاب

برای شرکت در مسابقه ابتدا زبان نوشتاری پیامک در تلفن همراه خود را به زبان انگلیسی تغییر دهید و بعد از آن شماره گزینه صحیح برای هر سؤال را به ترتیب از سؤال یک تا ده، بدون فاصله مطابق الگوی زیر از چپ به راست وارد کنید تا یک عدد 10 رقمی حاصل شود. سپس با قرار دادن علامت نوشتاری * کد شرکت در مسابقه را که هنگام خرید دریافت کرده اید وارد کرده و در پایان، پیامک خود را بدون هیچ گونه توضیحات اضافه به سامانه پیامکی 300072777 پیامک کنید.

خریداران نسخه چاپی؛ سوالات و کد شرکت در مسابقه برای خریداران نسخه چاپی در صفحه اول کتاب درج شده‌است.

خریداران نسخه الکترونیکی؛ برای هر کاربر اپلیکیشن طاقچه، فراکتاب، پاتوق‌کتاب بعد از هر خرید یک کد شرکت در مسابقه ارسال می‌شود که از طریق هر کد می‌تواند فقط یکبار در مسابقه شرکت کند.

جوایز مسابقه:

3 کمک هزینه سفر کربلای معلی

5 کارت هدیه 300,000 هزارتومانی (هر دهه یک قرعه‌کشی صورت می‌گیرد)

و بن تخفیف خرید کتاب از سایت سدید

زمان مسابقه:

از 31 شهریور تا 20 آبان 96 (اول محرم تا اربعین حسینی) به مدت 5 دهه

تاریخ قرعه‌کشی:

20 آبان ماه 96 همزمان با اربعین حسینی

502

کد خبر: 839653

وب گردی

وب گردی