«چشم جنگ» حاتمی کیا نقد و بررسی می شود

برنامه این هفته‌ی کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، به نمایش و نقد فیلم مستند « چشمِ جنگ» به کارگردانی یوسف حاتمی‌کیا اختصاص یافته است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این فیلم از ساعت ۱۷ عصر روز یکشنبه 2 مهر ۹۶ در سالن سینماحقیقت این «مرکز» به نمایش عمومی درآمده و سپس با حضور یوسف حاتمی کیا(کارگردان)، ناصر صفاریان و حبیب احمدزاده(منتقد میهمان) مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

در خلاصه داستان مستند «چشم جنگ» آمده است: سعید صادقی، عکاس جنگ، سرنوشت امروزِ شخصیت‌های داخل عکس‌هایش را پی‌گیر می‌شود و به دنبال آن‌ها می‌گردد.

عوامل تولید این مستند عبارتند از: پژوهش و کارگردانی: یوسف حاتمی کیا و مهدی برجیان، تهیه کننده: ابراهیم حاتمی کیا، تدوین: یوسف حاتمی‌کیا و موحد تاری مرادی، موسیقی: کارن همایون‌فر، طراحی صدا: مهرداد جلوخانی و با حضور: محمود کلاری، سیف‌الله صمدیان، محمد فرنود و...

عموم علاقمندان جهت تماشای فیلم مستند «چشم جنگ» و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت ۱۷ عصر یکشنبه (2 مهر ماه) به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه کنند.

501

کد خبر: 839704

وب گردی

وب گردی