برگزاری جشنواره میثاق با ولایت در تیپ116 قزوین

در راستای اجرای طرح های رفاهی و معیشتی نزاجا، جشنواره «میثاق با ولایت» با حضور فرماندهان، کارکنان نمونه و خانواده ها در تیپ 116 شهید صفوی قزوین برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز در راستای اجرای طرح های رفاهی و معیشتی نیروی زمینی ارتش، جشنواره «میثاق با ولایت» با حضور فرماندهان، کارکنان نمونه و خانواده ها در تالار شقایق تیپ116 شهید صفوی قزوین برگزار شد.

در این مراسم امیر سرتیپ دوم ستاد بیژن فلاحی از دلاورمردی و ایثارگری های جانبازان و شهدای 8 سال دفاع مقدس یاد کرد و گفت: ما این امنیت و آسایش را مدیون انسان هایی هستیم که از همه هستی خود گذشتند تا ما هم اکنون در آسایش و آرامش زندگی کنیم.

فرمانده تیپ 116 شهید صفوی قزوین هم چنین با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان گفت: امام حسین (ع) و یاران با وفایش در قیام عاشورا به ما درس آزادی و آزادگی آموختند و باید در همه حالات زندگی ،آنان را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

امیر سرتیپ دوم ستاد بیژن فلاحی در ادامه سخنانش از 23 بند و دستور العمل مهم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: رسیدگی به مشکلات کارکنان پایور و وظیفه و رفع مشکلات معیشتی خانواده های کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مهمترین آنان است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره بیان داشت: تجلیل کمترین چیزی است که می شود از افرادی که در ارزیابی های به عمل آمده نمره مطلوبی گرفته اند انجام داد و این کار باعث ایجاد انگیزه برای نفراتی می شود که در مراحل پایین تری از فعالیت های نظامی قرار دارند.

در پایان این مراسم از کارکنان پایور ممتاز تیپ 116شهید صفوی قزوین قدردانی شد.

704

کد خبر: 839719

وب گردی

وب گردی