بررسی فناوری‌های نوین سامانه‌های احتراقی در دانشگاه شریف

هفتمین کنفرانس سوخت و احتراق ایران با هدف تبادل اندیشه و انتقال آخرین دستاوردها و تجربیات متخصصین داخلی و خارجی به همت دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، هفتمین کنفرانس سوخت و احتراق ایران به همت دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف در بهمن ماه امسال در دانشگاه صنعتی شریف در تهران برگزار می‌گردد.

این کنفرانس شامل ارائه مقالات علمی و صنعتی، سخنرانی‌های کلیدی، نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعتی در زمینه سوخت و احتراق، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برگزاری میزگردهای تخصصی و جشنواره علمی و فنی است.

مقالات در زمینه‌ها و شاخه‌های متنوع علمی- کاربردی و صنعتی با محورهای تئوری سوخت و احتراق، سوخت و احتراق صنعتی، روش‌های تجربی در احتراق، فناوری‌های نوین سامانه‌های احتراقی، احتراق سوخت‌های زیستی، موتورهای درون‌سوز، سیستم‌های پیش‌رانش، ایمنی، آلاینده‌ها و اثرات زیست‌محیطی احتراق، مدل‌سازی آتش، آتش‌سوزی و روش‌های اطفاء حریق، احتراق جریان‌های مافوق صوت و انفجار، سوخت و احتراق در بخش تجاری و مسکونی و مدیریت و اقتصاد در زمینه سوخت و احتراق، در این کنفرانس دو روزه ارائه خواهد شد.

هفتمین کنفرانس سوخت و احتراق ایران فرصت مناسبی برای ارائه مقالات و تبادل اطلاعات بین متخصصان و محققان صنعت و دانشگاه خواهد بود. این کنفرانس فضای علمی و صنعتی مناسب و دوستانه‌ای را برای تبادل نظر و مبادله دانش و فناوری بین پژوهشگران، استادان و دانشجویان و متخصصان صنایع سوخت و احتراق فراهم می‌آورد.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه شریف، در بخش فراخوان مقالات به نیازهای محققان و صنایع مرتبط با سوخت و احتراق توجه ویژه شده است و شیوه متفاوتی در این کنفرانس اتخاذ شده است که می‌تواند به ارزیابی کیفی و دقیق‌تر مقالات کمک کند. همچنین در این کنفرانس میزگردهای تخصصی با هدف بررسی چالش‌های پیش روی صنایع در کشور و جهان و چگونگی مشارکت و دستیابی به بازارهای منقطه وجهان برگزار خواهد شد.

آخرین مهلت ارسال مقالات 30 آبان ماه امسال است و علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت http://fcci-2018.conf.sharif.edu مراجعه کنند.

کد خبر: 839929

وب گردی

وب گردی