فقط مربی خارجی می تواند به استقلال کمک کند/منصوریان باید می رفت/نتایج خوب پرسپولیس مانع از دیده شدن نقص های مدیریتی شده است

ملی پوش سابق کشورمان گفت: مسئولان وزارت ورزش باید فکری به حال استقلال کنند، و بودجه لازم برای جذب مربی با دانش خارجی را فراهم کنند.

علی موسوی پیشکسوت استقلال در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در رابطه با شرایط این روز های استقلال گفت: دوای درد استقلال تنها استخدام مربی با دانش خارجی است، دقیقا مانند کاری که پرسپولیس انجام داد؛ شرایط امروز این تیم خود گویای همه چیز است.

وی همچنین ادامه داد: استقلال این فصل را از دست داده و نهایتا بتواند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند؛ بنابراین این بهترین موقعیت است تا با استخدام یک مربی خوب خارجی تیم را برای نیم فصل دوم و در ادامه برای فصل آینده آماده کرد.

ملی پوش سابق کشورمان در ادامه در رابطه با احتمال محرومیت استقلال ازحضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا به دلیل بدهی مالی و اینکه استخدام مربی خوب خارجی با توجه به بالا بودن دستمزد آن ها در حال حاضر چه قدر امکان پذیر است نیز تاکید کرد: در حال حاضر تنها مسئولان وزارت ورزش توانایی کمک به این تیم را دارند، استقلال جزئی از بدنه دولت محسوب می شود و به شدت نیازمند کمک دولت است.

موسوی در ادامه تشریح کرد: در پرسپولیس کسی از هیات مدیره انتقاد نمی کند نه اینکه در آنجا مشکلاتی وجود نداشته باشد، اما حضور برانکو در این تیم و کسب نتایج مناسب توسط این تیم باعث شده که نقاط ضعف این تیم برعکس استقلال نمایان نباشد.

بازیکن سابق استقلال در پایان در رابطه با منصوریان و اینکه عده ای اعتقاد دارند بهترین تصمیم بازگشت او به استقلال است نیز تکمیل کرد: برای امسال من که زمانی در این تیم بازی کرده و هر روز در کوچه و خیابان با افراد زیادی که در رابطه با شرایط تیم سوال می پرسند روبرو می شویم نتیجه گرفتن استقلال با هر کسی شیرین خواهد بود چه برسد به منصوریان که محبوب هوادارن بود و توسط همین هوادارن به استقلال آمد؛ اما او نتوانست نتایج مناسبی کسب کند و باید می رفت، رفتن منصوریان هم به صلاح خودش بود و هم به صلاح استقلال.

606

کد خبر: 839996

وب گردی

وب گردی