دستیار جوان مدیرعامل پست منصوب شد

مدیر عامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در راستای توجه به یکی از اولویتهای مهم دولت و استفاده از توانمندی نیروهای جوان، مدیرکل روابط عمومی پست را با حفظ سمت دستیار جوان خود قرار داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ حسین مهری در جلسه شورای مدیران، محمد حسن ترابی؛ مدیرکل روابط عمومی شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران را با حفظ سمت سازمانی به عنوان دستیار جوان مدیرعامل منصوب کرد.

در این جلسه مهری با اشاره به شعارهای رئیس جمهور در انتخابات سال جاری اظهار کرد: در انتخابات ریاست جمهوری یکی از اولویتهای مهم دولت استفاده از توانمندی نیروهای جوان و بانوان عنوان شده و بر همین اساس نیز باید در بدنه دولت به این امر توجه نشان داد.

مدیر عامل شرکت ملی پست همچنین تشکیل کارگروه ویژه حقوق شهروندی را نیز در همین راستا دانست و گفت: کارگروه حقوق شهروندی که در شرکت ملی پست تشکیل شده نیز در ارتباط با وعده دولت دوازدهم است که باید اقدامات لازم در زمینه حفظ و رعایت حقوق شهروندی را به نحو مناسب در این شرکت به اجرا درآورد.

او سپس برنامه‌ریزی برای استفاده از نیرو و دانش جوانان را از دیگر برنامه‌های شرکت ملی پست برشمرد و ابراز کرد: برای انتخاب نیروهای اصلح و جانشین کردن آنان به جای نیروهای باتجربه و پرسابقه باید برنامه‌ریزی مدون و مستمر داشت تا به موقع از فکر و اندیشه آنان در بخشهای مختلف استفاده کرد.

مهری انتخاب دستیار جوان را از ضروریات شرکت ملی پست برشمرد و گفت: بیش از 13 هزار نیروی انسانی در شرکت ملی پست مشغول به کار هستند و از همین رو وجود دستیار جوان و توانائی برقراری ارتباط موثر و مستمر با این تعداد نیرو اهمیت زیادی برای مجموعه دارد.

او همچنین ترابی را از نیروهای خوش فکر، خلاق و نوآور دانست و افزود: استفاده از بانوان و نیروهای با انگیزه و جوان در ادامه برنامه دولت در این مسیر است و شرکت ملی پست نیز برای استفاده از توان بانوان و جوانان تحصیل کرده و با انگیزه برنامه‌های ویژه‌ای دارد و امیدوارم با انتصاب ایشان در این سمت، شاهد تحول در این عرصه نیز باشیم.

ترابی هم‌اکنون دانشجوی مقطع دکترا در رشته مدیریت کارآفرینی است و در رشته مدیریت مدرک کارشناسی ارشد دارد؛ وی طی سالهای فعالیت در شرکت ملی پست، عهده‌دار سمتهایی چون مدیرکل روابط عمومی، مدیرکل کدگذاری و جغرافیایی، معاون مدیرکل مهندسی عملیات پستی و مدیر تمبر کشور بوده است.

منبع: تسنیم

401

کد خبر: 840012

وب گردی

وب گردی