مظنه خرید خودروهای هاچ‌بک داخلی و وارداتی + جدول قیمت

قیمت خودرو های هاچ بک در هفته ی اول مهر ماه در بازار و نمایندگی مطابق جدول زیر است که افزایش محسوسی نسبت به ماه قبل داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ هاچ‌بک‌ها از محبوبترین فرم های اتاق، در صنعت خودروسازی هستند. در زمان خرید یک خودروی هاچ‌‌بک، چند نکته را باید رعایت کرد. نخست اینکه دینامیک رانندگی این نوع از خودروها پایداری مناسبی دارد و حتی می‌توان گفت هاچ‌بک ها از هیجان انگیزترین فرم های بدنه هستند اما سرنشینان این خودروها هنگام تصادف بیش از سایر خودروها در معرض آسیب قرار دارند، به ویژه اگر از انواع ارزان قیمت و کم کیفیت چینی یا ایرانی باشد.

در عین حال مزیت هاچ‌بک ها در مصرف اندک سوخت و فرم زیبای بدنه آن‌هاست. جای پارک همیشه برای این خودروها زیاد است و به دلیل ابعاد کوچک و جالب، در ترافیک شرایط بهتری دارند. در نهایت اینکه بیشتر مالکان هاچ‌بک ها از فضای اتاق و صندوق بار کوچک رنج می برند و بیشتر مناسب خانواده های کم جمعیت و البته جوان هستند.

قیمت خودروهای هاچ‌بک داخلی و وارداتی در جدول زیر آمده است. نکته‌ی قابل توجه کمتر بودن قیمت بازار، نسبت به نمایندگی برای برخی خودروهای چینی و کم تقاضا است.



403

کد خبر: 840017

وب گردی

وب گردی