حمایت زنان از دونالد ترامپ، حقیرانه است!

"هیلاری کلینتون" می گوید زنانی که از" دونالد ترامپ "حمایت می کنند ، در واقع با این کار به خودشان توهین کرده اند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مجله فورچون،دونالد ترامپ رییس جمهور ایالات متحده با دیدگاه جنسیت گرانه خود و سخنان عجیبش در مورد زنان، بارها خشم مردم و مقامات آمریکایی را برانگیخته است. حالا کلینتون طی گفتگویی این سخنان ترامپ را محکوم کرده و می گوید زنان حامی دونالد ترامپ در حال توهین به خودشان هستند.

نامزد شکست خورده حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال پیش ایالات متحده در این باره گفت:"هنگامی که می بینم همچنان زنانی هستند که از ترامپ حمایت می کنند، فکر می کنم چرا آنها به طور آشکارا در حال توهین کردن به خودشان هستند؟ چرا اجازه می دهند کسی درباره جایگاه و مقام اجتماعیشان اینگونه اظهار نظر کند؟ آیا این زنان نمی توانند ببینند که ترامپ چه می کند و چه می گوید؟"

او ادامه داد:"با این که توانستم در انتخابات رای زنان را به دست بیاورم و زنان،بیشتر به من رای داده بودند، رای تعداد زیادی از زنان سفیدپوست را از دست دادم؛البته همچنان زنان سفیدپوست بیشتری به نسبت دونالد ترامپ به من رای دادند.

کلینتون در پایان افزود:"ما جنبشی برای مقابله با جنسیت گرایی داشتیم که هنوز هم برای توسعه هر چه بیشتر حقوق شهروندی تلاش می کند. از پیشرفتمان در این عرصه بسیار خوشحالم؛ اما هنوز مشکلات فراوانی داریم که باید آن ها را به طور کامل رفع کنیم."

رییس جمهور ایالات متحده تا کنون واکنشی به سخنان هیلاری کلینتون در مورد او و دولتش انجام نداده است؛موضوعی که با توجه به وجود نام ترامپ در یک طرف ماجرا به نوعی عجیب نیز به نظر می رسد! باید به زودی شاهد واکنش های ترامپ در این باره باشیم.

کد خبر: 840045

وب گردی

وب گردی