اعلام برنامه های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در ماه محرم و صفر

معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی دربخشنامه ای برنامه های فرهنگی این دانشگاه در ماه محرم و صفر را به روسای واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

به گزارش ایسکانیوز، معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در نظر دارد در سال "اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال" همگام با استان‌ها، واحدها و مراکز آموزشی و تمام دانشگاهیان عاشق به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین (ع) برنامه‌های خاص فرهنگی این ایام را برگزار کند.

براساس بندهای این بخشنامه؛ اجرای مواردی از جمله تشکیل کمیته برگزاری مراسم ماه محرم و صفر، همکاری و مشارکت در اجرای برنامه‌های ماه محرم با سازمان‌ها در سطح استان، اجرای برنامه‌های ویژه هفته احیای‌ امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی با موضوع «اجرای امر به معروف و نهی از منکر چگونه می تواند در یک دانشگاه اصلاحات اساسی ایجاد کند؟»، برگزاری مسابقات کتابخوانی، کرسی‌های آزاداندیشی، برپایی نمایشگاه عکس، مراسم زیارت عاشورا، حمایت از پایان‌نامه‌ها و پژوهش‌های مرتبط با محرم و حماسه حسینی و امر به معروف و نهی از منکر، انعکاس فعالیت‌های ایام محرم و صفر در سایت‌های دانشگاهی و رسانه‌های محلی و کشور و... باید در دستورکار واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی قرار گیرد.

لازم به ذکر است براساس این بخشنامه، جدول عناوین هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر با شعار «نهضت حسینی؛ امر به معروف و نهی از منکر و ارزش‌های انقلاب اسلامی» به شرح زیر است:

جمعه 31/6/96 وحدت کلمه، دفاع مقدس، امر به معروف و نهی از منکر

شنبه 1/7/96 فرهنگ ایرانی اسلامی، دانش‌آموزان، امر به معروف و نهی از منکر

یکشنبه 2/7/96 استقلال فرهنگی، دانشگاهیان، امر به معروف و نهی از منکر

دوشنبه 3/7/96 سلامت محیط اداری، کسب و کار، امر به معروف و نهی از منکر

سه‌شنبه 4/7/96 تحکیم و تعالی نهاد خانواده، آسیب اجتماعی، امر به معروف و نهی از منکر

چهارشنبه 5/7/96 حمایت از تولید ملی، اقتصاد مقاومتی، امر به معروف و نهی از منکر

پنجشنبه 6/7/96 حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و بزرگداشت شهدا

کد خبر: 840046

وب گردی

وب گردی