برگزاری نشست هیأت انتخاب دوسالانه مجسمه‌سازی

نشست هیأت انتخاب آثار هفتمین دوسالانه مجسمه‌سازی تهران در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، نشست هیأت انتخاب آثار هفتمین دوسالانه مجسمه‌سازی تهران سه‌شنبه چهارم مهرماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

در این نشست اعضای هیات انتخاب دوسالانه محمد پرویزی، هلیا دارابی، کامبیز صبری، کورش گلناری، محمود محرومی و بهداد لاهوتی (دبیر اجرایی دوسالانه) درباره روند انتخاب آثار، معیارها و چالش‌های آن مطالبی را بیان می کنند و به پرسش‌های حاضران پاسخ می‌دهند.

نشست هیات انتخاب آثار پنجمین نشست همایش هفتمین دوسالانه مجسمه‌سازی تهران است که ساعت 15 تا 17 سه شنبه چهارم مهرماه برگزار می‌شود.

همایش بین‌المللی هفتمین دوسالانه مجسمه‌سازی تهران با هدف گسترش افق‌های اندیشگی دوسالانه، کمک به تبیین درونمایه، و گشودن منظرهای نو در حوزه‌ی پژوهش و آموزش مجسمه‌سازی کشور همزمان در یک فرایند مستمر برنامه­‌هایی را در قالب تعدادی درسگفتار، ‌نشست‌ و همایش برگزار می‌کند. همایش در راستای سیاست‌های کلی دوسالانه هفتم مبنی بر افزایش بازه زمانی فعالیت اندیشگی دوسالانه، حفظ پویایی جامعه هنری در ارتباط با دوسالانه، و کار نظری ماندگار، در محدوده زمانی از زمان اعلام فراخوان آغاز شد و تا پایان دوسالانه تداوم دارد تا به برقراری پیوستگی معنایی دوسالانه کمک کند.

هفتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران با تم «وضعیت» با 78 اثر در بخش مسابقه و 18 اثر در بخش مدعو در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شده است و تا 22 مهرماه ادامه دارد.

503

کد خبر: 840061

وب گردی

وب گردی