برگزاری 17 دوره نمایشگاه در هفته دفاع مقدس/یادآوره شهدا دفاع مقدس و مدافعان حرم

فرمانده بسیج سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: هدف ما از برگزاری این نمایشگاه یادآوری خاطرات دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان و همچنین حفظ روحیه انقلابی و جهادی در میان نیروهای بسیجی است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری فارس، مهدی نهاوندی در خصوص برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس به نام شهید مدافع حرم محسن حججی که از سوی بسیج سازمان قضایی نیروهای مسلح برگزار شده است،‌گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح سابقه برگزاری 17 دوره نمایشگاه را در هفته دفاع مقدس دارد.

برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس به نام شهید مدافع حرم محسن حججی که از سوی بسیج سازمان قضایی نیروهای مسلح برگزار شده است

وی افزود: هدف ما از برگزاری این نمایشگاه یادآوری خاطرات دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان و همچنین حفظ روحیه انقلابی و جهادی در میان نیروهای بسیجی است.

نهاوندی تصریح کرد: در این نمایشگاه غرفه‌ای به نام شهید محسن حججی نامگذاری شده تا با این کار یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را گرامی داریم.

فرمانده بسیج سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه این سازمان 20 شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است، گفت: غرفه تصاویر شهدای سازمان قضایی نیروهای مسلح، غرفه کتاب، پخش تصاویری از جنگ تحمیلی، غرفه اسلحه‌های سبک و نیمه‌سنگین و همچنین نقاشی کودکان از جمله بخش‌های این نمایشگاه به شمار می‌رود.

706

کد خبر: 840071

وب گردی

وب گردی