کار برانکو برای ایجاد آرامش در تیم سخت است/طارمی راه قانونی را انتخاب نکرد

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت:هم باشگاه و هم طارمی در بوجود آمدن چنین شرایطی مقصر هستند، باشگاه باید بعد از فسخ قرار داد بازیکن پی گیر اتفاقات بعد از آن می شد و طارمی نیز باید فسخ قرار داد را از مبادی قانونی پی گیری می کرد.

ناصر محمد خانی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در مورد بازی پرسپولیس و الهلال عربستان گفت: الهلال تیم بسیار قوی و یکدستی است و توانسته به این مرحله از بازی ها برسد اما شرایط پرسپولیس بسیار خوب و رو به جلو بوده و توانایی عبور از این تیم را در این 2 بازی رفت و برگشت دارد تا بتواند راهی فینال لیگ قهرمانا آسیا شود، پرسپولیس لیاقت حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: نبود چند بازیکن پرسولیس از جمله کامیابی نیا، سید جلال، شایان مصلح و ... در تیم بسیار احساس می شود و کار برانکو را برای آرامش بخشیدن به تیم را بسیار سخت تر می کند، اما سرمربی تیم می تواند بازیکنان جایگزین را در تیمش قرار دهد و تیم را از لحاظ شرایط روحی و روانی به بازی برساند.

وی در خصوص شرایط پیش آمده برای طارمی بیان کرد: هم باشگاه و هم طارمی در بوجود آمدن چنین شرایطی مقصر هستند، باشگاه باید بعد از فسخ قرار داد بازیکن پی گیر اتفاقات بعد از آن می شده و طارمی نیز باید فسخ قرار داد از مبادی قانونی پی گیری میکرد.

وی در پایان ابراز امید واری کرد که این مشکل هرچه زودتر حل شود.

602

کد خبر: 840072

وب گردی

وب گردی