حسینی در نخستین مبارزه شکست خورد و حذف شد/ پرونده شاگردان بی باک با یک برنز بسته شد!

میرهاشم حسینی نماینده وزن 68- کیلوگرم تیم ملی تکواندو کشورمان در نخستین مبارزه با شکست مقابل نماینده انگلیس از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

به گزارش ایسکانیوز، مرحله دوم مسابقات گرندپری در سال 2017 در 4 وزن المپیکی مردان و زنان از روز جمعه – 31 شهریورماه با حضور 225 تکواندوکار (112 تکواندوکار مرد و 113 تکواندوکار زن) از 56 کشور در مجموعه ورزشی «شاهزاده مولا عبدالله» شهر رباط مراکش آغاز و امروز (یکشنبه) به پایان می‌رسد.

امروز و در روز پایانی این رقابت‌ها پیکارهای اوزان 57- کیلوگرم زنان و 68- کیلوگرم مردان پیگیری می‌شود که میرهاشم حسینی به عنوان آخرین نماینده کشورمان بر روی شیاپ‌چانگ رفت.

میرهاشم حسینی در دیدار نخست رو در روی «پاتر لانگوباردی» از انگلیس که پیش از این سابقه حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2017 و گرندپری "مسکو" را در کارنامه خود ثبت کرده است، قرار گرفت و با نتیجه 20 بر 11 نتیجه را واگذار کرد.
هدایت این تیم برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی، علیرضا نصرآزادانی به عنوان مربی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی بدنساز است.

لازم به یادآوری است، طی روز های گذشته فرزان عاشورزاده نماینده 80- کیلوگرم تیم ملی کشورمان پس از یک دور استراحت و شکست نماینده آذربایجان و ایتالیا به مصاف نماینده مکزیک رفت و با شکست مقابل این هوگوپوش به مدال برنز دست یافت. محمد کاظمی نماینده وزن 58- کیلوگرم تکواندوی کشورمان در نخستین دیدار و برابر قهرمان جهان 2017 نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها خارج شد. سجاد مردانی در نخستین گام نماینده نروژ را شکست داد و با شکست نماینده کرواسی در راند طلایی به مرحله یک چهارم راه یافت و با شکست مقابل نماینده انگلیس از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

گفتنی است؛ مسابقات گرندپری (G4) است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.40 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.

607

کد خبر: 840105

وب گردی

وب گردی