پرزیدنت پرستیژ!

در متن قانون اساسی ایالات متحده آمده است که آمریکا بزرگترین کشور جهان است و باید رهبری بزرگ نیز داشته باشد؛ بزرگ از نظر اخلاقی. رهبری فروتن،مهربان،دوست داشتنی و فداکار. به همین بهانه گزارش تصویری آماده کردیم از اقدامات دوستانه آقای ترامپ! اقداماتی که حکایت از شخصیت و پرستیژ بالای او که به عنوان رییس جمهور دارد و به نوعی دلیل منتخب مردم شدن او را نیز بیان می کند.

دونالد ترامپ در این صحنه طی اقدامی خیرخواهانه و به نفع ملت آمریکا در حال تراشیدن سر وینس مکمهن،مالک کمپانی کشتی کج نمایشی است.

رییس جمهور آمریکا در اینجا نیز با لبخندش رضایت خود را از انجام این عمل فروتنانه اعلام می دارد. استیو آستین یکی از کشتی گیران مشهور کمپانی مکمهن نیز برای راحت تر شدن کار ترامپ سر مکمهن را محکم نگه داشته است.

همان طور که مشاهده می کنید ترامپ از افراد درون رینگ می خواهد تا "کیم جونگ اون"،رهبر کره شمالی را به خاطر اقدامات ضد آمریکایی که انجام داده است به سزای اعمالش برسانند!

اشتباه نکنید! این سکانس از فیلم تنها در خانه نیست! از قضا بازیگر فیلم یاد شده در هتلی که به صورت اتفاقی متعلق به ترامپ بود گم شده و یک عکاس به صورت اتفاقی از صحنه ای که در آن ترامپ به این شهروندان آمریکایی خردسال کمک می کند عکس گرفته است. یک اقدام ملی و غرور آمیز دیگر از ترامپ!

از آن جایی که ذرت یکی از اصلی ترین محصولات غذایی آمریکا به شمار می رود، او سعی داشته است تا حد ممکن خود را به یک ذرت آمریکایی شبیه کند. حالا جدا از این بحث، کدام یک کلاه گیس شان را محکم تر و بهتر بر سر گذاشته اند؟!

سنجاب آمریکایی در کنار فیل و الاغ یکی از حیوانات نمادین آمریکا به حساب می رود. از این رو ترامپ سعی کرده با درآوردن شکلک خود را شبیه به آن بکند و به این حیوان احترام بگذارد.

این عکس موضوع خاصی ندارد و در جریان یکی از اقدامات دوستانه و موزون ترامپ در دیدار با کشور دوست و برادر گرفته شده است. 10 ثانیه به چهره ترامپ در آن خیره شوید و سعی کنید نخندید!

یک صحنه دلخراش که ترامپ از آن جان سالم به در برد. در پایان یکی از سخنرانی هایش ، او به اشتباه درباره گزینه نظامی حرفی "نزد" و پس از این که متوجه این موضوع شد نزدیک بود بر اثر خفگی و سکته قلبی جان خود را از دست دهد! اما ناگهان به یاد هدف اصلی خود یعنی ساختن آمریکایی بزرگ افتاد و به زندگی بازگشت! یک ژست خاص که پرستیژ مخصوص آقای رییس جمهور را نشان می دهد.

پس از این که ترامپ متوجه شد کره شمالی قصد توقف برنامه هسته ای خود را ندارد؛از عصبانیت فریاد بلندی کشید و تصمیم به خوردن میکروفون به طرزی "جنتلمنانه" گرفت.

بدون شرح

کد خبر: 840113

وب گردی

وب گردی