عضویت رایگان دانشجویان پرستاری در سازمان نظام پرستاری

مسئول کمیته عضویت شورای مرکزی دانشجویی سازمان نظام پرستاری از عضویت رایگان دانشجویان پرستاری در سازمان نظام پرستاری خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، یزدان شفیعی با اشاره به عضویت دانشجویان پرستاری در سازمان نظام پرستاری گفت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته در زمینه عضویت دانشجویان در سازمان نظام پرستاری، از این پس دانشجویان گروه های پرستاری می توانند در سازمان نظام پرستاری عضو شده و کارت عضویت دانشجویی نظام پرستاری خود را دریافت نمایند.

وی ادامه داد: فرم عضویت دانشجویی به هیئت مدیره های نظام پرستاری سراسر کشور ارسال شده و دانشجویان می توانند جهت عضویت به هیئت مدیره های خود مراجعه و ثبت نام نمایند و پس از آماده شدن کارت عضویت به دانشجویان عضو اطلاع داده می شود.

عضو شورای مرکزی دانشجویی سازمان نظام پرستاری خاطر نشان کرد: شایان ذکر است که مزایای کارت عضویت دانشجویی همانند کارت های عضویت گروه های پرستاری است و دانشجویان میتوانند از تخفیفات نهادهایی که با سازمان نظام پرستاری قرارداد دارند ، بهره مند شوند.

وی افزود: یکی از مصوبات شورای مرکزی دانشجویی سازمان نظام پرستاری کشور در این مقطع ، عضویت رایگان تمامی گروه های پرستاری می باشد.

کد خبر: 840123

وب گردی

وب گردی