از بطن شورایی سیاسی شهرداری متخصص و فراجناحی بیرون آمد/ تمام 13 نفر در کنار شهردار منتخب هستند

بابایی‌‌اقدم گفت: اینکه در شورایی سیاسی، فردی متخصص، متعهد و فراجناحی به‌‌عنوان شهردار انتخاب می‌‌شود، جای خشنودی دارد و باید به آینده امیدوار شد.

به گزارش ایسکانیوز، فریدون بابایی‌‌اقدم با تشکر از اعضاء شورای شهر تبریز جهت انتخاب ایرج شهین‌‌باهر به عنوان شهردار، ابراز داشت: اینکه از بطن شورایی سیاسی فردی متخصص و فراجناحی شهردار در می‌‌آید، نوید روزهای خوبی را می‌‌دهد و همین انتخاب جای امید و قدردانی دارد.

وی ادامه داد: کم و بیش در روند انتخاب شهردار تبریز نگرانی‌‌هایی وجود داشت و خوشبختانه اتفاقات ناگواری رخ نداد، هر دو گزینه‌‌ی نهایی یعنی آقایان سلیمان‌‌پور و شهین‌‌باهر توانمند بودند.

این عضو شورای پنجم تبریز در تشریح علت حمایت خود از شهین‌‌باهر، اظهار کرد: این کاندیدا برنامه‌‌هایش را به خوبی ارائه کرد و رزومه‌‌ی قابل توجهی داشت، از شورای چهارم نیز او را می‌‌شناختیم و به تخصصی که در حوزه عمرانی و شهرسازی دارد آگاه بودیم.

وی خاطرنشان ساخت: شهین‌‌باهر سیاست‌‌های کلی شورا را پیش خواهد برد و با 13 عضو شورا کار خواهد کرد، اینطور نیست که تنها 7 نفری که به او رأی داده‌‌اند حامی‌‌اش باشند، تمام اعضاء در کنار شهردار منتخب هستند.

بابایی‌‌اقدم با بیان اینکه درصدد احیاء مرکز پژوهش‌‌های شورا و پیشبرد کارها به صورت کارشناسی هستیم، تصریح کرد: مردم و نمایندگان آن‌‌ها از شهردار منتخب مطالباتی در حوزه بهبود وضعیت شهری دارند و انتظار این است آقای شهین‌‌باهر در خدمت به شهروندان از هیچ کوششی دریغ نکند.

وی با تشکر از رسانه‌‌ها در پوشش اخبار و نقد مباحث، از مردم به خاطر تعلل رخ داده عذرخواهی کرد و با اشاره به محبوبیت شهین‌‌باهر خواستار حمایت عموم مردم و جامعه مهندسی از او شد.

این عضو شورا در گفت‌‌وگو با آناج با اشاره به قطعیت انتخاب شهین باهر به عنوان شهردار تبریز، پیش‌‌بینی کرد بعد از اتمام مراحل قانونی و صدور حکم توسط وزارت کشور، شهین‌‌باهر در عمارت شهرداری تبریز حاضر شود.

902/900

کد خبر: 840155

وب گردی

وب گردی