محمدی مهر: پارس جنوبی می تواند شگفتی ساز لیگ باشد/ بازی به بازی تا قهرمانی

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: بچه ها با انگیزه به ادامه رقابت ها نگاه می کنند و سعی می کنیم بازی به بازی تا قهرمانی پیش برویم.

فرشاد محمدی مهر در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در خصوص شرایط تیمش گفت: خداروشکر در وضعیت خوبی قرار داریم، چندین هفته صدر جدول را از آن خود کرده ایم؛ دیدار های سختی را پشت سر گذاشتیم تا به اینجا برسیم. موفق شدیم مقابل تیم فوتبال سایپا یک امتیاز کسب کنیم. بازی مالکانه ای را به نمایش گذاشتیم اما با یک اشتباه فردی دروازه مان باز شد، اما خداروشکر بچه ها گل خورده را جبران کردند تا دست خالی به جم بر نگردیم.

وی ادامه داد: این هفته دیدار سختی پیش رو داریم، پدیده مشهد با انگیزه به مصاف ما می آید تا با پیروزی صدر را از آن خود کند؛ اما همه تمرکزمان روی برد است تا علاوه بر جایگاه، اختلاف امتیاز را حفظ کنیم. هنوز برای گفتن این حرف زود است اما برای قهرمانی پا به میدان می گذاریم. جا دارد تشکری داشته باشم از هواداران که همیشه تیم را حمایت می کنند؛ امیدوارم همه دیدارهای خانگی شاهد پرشدن ورزشگاه باشیم.

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم در خاتمه بیان کرد: تیم ما از نظر مالی نیز در شرایط خوبی قرار دارد؛ بچه ها با انگیزه به ادامه رقابت ها نگاه می کنند و سعی می کنیم بازی به بازی تا قهرمانی پیش برویم. پارس جنوبی می تواند شگفتی ساز لیگ باشد.

601

کد خبر: 840164

وب گردی

وب گردی