فراخوان نمایشگاه عکس «تهران» منتشر شد

نخستین فراخوان شرکت در نمایشگاه گروهی عکس «تهران» با هدف نمایش دریافت‌ها و تعاریف فردی هنرمندان از شهر تهران منتشر شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی گالری شَلمان، هنرمندان می‌توانند تهران را در قالب تصاویر خود تعریف کنند و این شهر را از زوایای مختلف به‌نمایش بگذارند. به همین دلیل، از تمام علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد هنری دعوت می شود.

گالری شلمان در راستای اهدف کلی‌اش که حمایت از هنرمندان جوان است و به منظور شناسایی استعدادهای جوان عکاسی، فراهم ساختن بستری برای ورود هنرمندان جوان به دنیای حرفه‌ای و تعامل با سایر هنرمندان هم رشته و کشف نگاه‌های نو و خلاقانه در این حوزه، نخستین فراخوان نمایشگاه عکس «تهران» را منتشر کرد.

شرکت در نمایشگاه برای تمام هنرمندان آزاد است. ارسال اثر و شرکت در نمایشگاه به منزله اعلام مالکیت معنوی عکس‌هاست. بنابراین مسئولیت اصالت آثار و رعایت قوانین کپی‌رایت عکس‌ها برعهده ارسال‌کننده اثر است. عکس‌ها می‌توانند به صورت مستند، خلاقانه و فاین‌آرت ارائه شوند، بنابراین اصلاح عکس‌های بخش خلاقانه و فاین‌آرت در راستای ایده و اهداف هنرمند آزاد است.

هر عکاس می‌تواند سه عکس ارسال کند که از میان آن‌ها عکس نهایی توسط هیات داوران انتخاب می‌شود. همچنین در صورت تمایل عکاس برای ارائه بیش از یک عکس، به تعداد هر عکس باید هزینه شرکت در نمایشگاه پرداخت شود و نیز هنرمند تقاضای خود را هنگام ارسال آثار اعلام کند.

عکس‌ها در سایز ۵۰×۷۰ سانتی‌متر چاپ می‌شوند و روی شاسی به‌نمایش درمی‌آیند. عکاسان باید آثار خود را به صورت دیجیتال و با رزولوشن ۳۰۰ دی پی آی با فرمت و کیفیت مناسب برای چاپ به ایمیل گالری ارسال کنند. هزینه شرکت در نمایشگاه برای هر عکس ۱۲۵،۰۰۰ تومان است که شامل چاپ عکس و هزینه‌های جانبی نمایشگاه است.

حضور هنرمند در نمایشگاه الزامی نیست و کسانی‌ که به هر علتی امکان حضور در نمایشگاه را ندارند، فقط با ارسال آثارشان می‌توانند در نمایشگاه شرکت کنند. گواهی شرکت در نمایشگاه این ‌دسته از هنرمندان در روز اختتامیه نمایشگاه همراه با اثر به نماینده آن‌ها تحویل داده خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در این نمایشگاه می‌توانند آثار خود را تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه، ۳۰ مهرماه به آدرس ایمیل info@shalmanartgallery.com ارسال کنند. آثار در آبان‌ماه داوری و نمایشگاه در آذرماه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس www.shalmanartgallery.com مراجعه کنند.

503

کد خبر: 840201

وب گردی

وب گردی