ترویج شعائر الهی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد

مدیرکل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاداسلامی واحد رشت گفت: ترویج شعائر الهی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و موضوع بسیار مهم دیگر که مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفته است ، امر به معروف و نهی از منکر است که یکی از اهداف قیام اباعبدالله (ع) بوده است .

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ، جلسه هماهنگی جهت برگزاری هر چه با شکوه تر هیئت عزاداری سید الشهدا (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در دفتر معاونت دانشجویی فرهنگی این واحد دانشگاهی برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین قاسم قاسمی ، مدیرکل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاداسلامی واحد رشت ضمن تسلیت ایام با اشاره به برگزاری هیئت عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) گفت: حرکت دسته عزاداری در ساعت 10 صبح روز سه شنبه ، 4 مهر از محل مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به سوی شهدای گمنام مسکن مهر برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اهمیت حادثه عاشورا و پاسداری از این فرهنگ بیان داشت : ترویج شعائر الهی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و موضوع بسیار مهم دیگر که مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفته است ، امر به معروف و نهی از منکر است که یکی از اهداف قیام اباعبدالله (ع) بوده است و برپایی دسته جات عزاداری در پاسداشت این مسئله تاثیر گذار است.
مد یرکل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاداسلامی واحد رشت ، ادامه داد : امروز فرهنگ عاشورایی، جهان را متاثر خویش ساخته است و بالندگی این مکتب به قیام عاشورا وابسته بود.
حجت الاسلام قاسمی خاطر نشان کرد: همه ساله دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت درمجالس عزاداری سید الشهدا (ع) شرکت می کند و به دلیل میزبانی از این مراسم معنوی ،استقبال خوبی توسط دانشجویان و استادان و کارکنان به عمل می آید.

کد خبر: 840203

وب گردی

وب گردی