مروارید به کدام استان می رود؟

عصر یکشنبه (دوم مهرماه) در جلسه هیات دولت استاندار جدید ایلام انتخاب شد این در حالی است گمانه زنی هایی در مورد انتصاب مروارید استاندار سابق ایلام در استان های دیگر آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، در جلسه روز گذشته هیات دولت که به ریاست حجت‌الاسلام روحانی برگزار شد، گزینه‌های پیشنهادی وزارت کشور برای تصدی مسئولیت استانداری‌های آذربایجان‌شرقی، ایلام، تهران، کرمانشاه و گیلان معرفی و با تصویب هیات وزیران برای این مسئولیت انتخاب شدند.

قاسم سلیمانی دشتکی به جای محمدرضا مروارید به عنوان استاندار ایلام معرفی شد.

یک منبع آگاهی در وزارت کشور در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز در رابطه با این موضوع که مروارید در چه استانی قرار است استاندار شود گفت: وزارت کشور در رایزنی با محمدرضا مروارید استاندار ایلام در دولت یازدهم دو پیشنهاد داده شده است که استاندار استان های مرکزی یا همدان شود اما نتیجه قطعی هنوز اعلام نشده است.

این در حالی است که نیکبخت استاندار همدان در دولت یازدهم در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز اظهار داشت که در استان همدان باقی خواهد ماند و هرگونه شایعه ای را تکذیب کرده است.

محمدرضا مروارید استاندار ایلام در دولت یازدهم بود. وی پیشتر، معاونت برنامه‌ریزی و اداری مالی استانداری کرمانشاه و مدیر کلی کشاورزی و منابع طبیعی استان ایلام را بر عهده داشته‌است.

محمدرضا مروارید استاندار ایلام دومین استاندار بومی در میان 20 استاندار تاریخ ایلام است که توانسته با عملکرد قابل قبول خود، شهروندان ایلامی را با خود همراه سازد، آنچه مروارید را استاندار برتر کشور کرده، کارهای بی سابقه وی در تاریخ توسعه استان ایلام است، همچنین به دلیل ارتباط مستقیم و در دسترس بودن در تمامی اوقات جهت پاسخگویی بدون هیچگونه واسطه‌ای با مردم ایلام دارد به گونه ای است که حتی نامش به عنوان استاندار مجازی نیز به شوخی در گفت و گوی مردم مطرح می شود.

وی تحصیلکرده کارشناسی رشته کشاورزی در دانشگاه همدان و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی از دانشگاه مرکز مدیریت دولتی تهران است؛ فرزند سوم آیت‌الله محمدتقی مروارید نماینده دوره اول مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه ایلام است. مروارید از معدود استانداران بومی ایلام است که با آغاز دولت یازدهم فعالیت خود را شروع کرد، او از لحاظ شخصیتی فردی آرام است.

901/900

کد خبر: 840228

وب گردی

وب گردی