سربازان دوران دفاع مقدس الگوی رشادت بودند

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق نزاجا در مراسم تجلیل از سربازان نمونه و پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: سربازان دوران دفاع مقدس الگوی جوانمردی و رشادت بودند.

به گزارش ایسکانیوز، به مناسبت هفته دفاع مقدس جشنواره تجلیل از سربازان نمونه و پیشکسوت دوران دفاع مقدس به میزبانی قرارگاه جنوب شرق ارتش در کرمان با حضور فرمانده قرارگاه جنوب شرق، رئیس عقیدتی سیاسی و جمعی از مسئولین لشکری و کشوری برگزار شد.
در این مراسم امیر سرتیپ دوم نادر علیدوست فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: سربازانی که در دوران دفاع مقدس به جبهه های حق علیه باطل می شتافتند الگو و اسوه واقعی دلاور مردی و رشادت بودند و ایمان راسخ و اطاعت محض از امام راحل (ره) ویژگی های بارز و شاخص جوانان آن دوران بود، اینگونه بود که دشمن با حمایت بی دریغ ابر قدرت های شرق و غرب نتوانست حتی یک وجب از خاک میهن عزیزمان را جدا کند .
وی خاطر افزود: وظیفه ما در این دوران و به عنوان وارثان راه آن عزیزان این است که فرهنگ رشادت را به نسل حاضر انتقال بدهیم که الحمد الله با عنایت امام عصر (عج) ایران عزیز اسلامی دارای جوانانی به مراتب ولایی تر از دوران دفاع مقدس است که با روحیه ای سرشار از ایمان و انگیزه شهادت طلبی آماده هر گونه جانفشانی هستند و دشمنان نیز از این آمادگی و از این روحیه باخبرند و یکی از عامل های باز دارنده دشمنان نیز وجود همین جوانان با انگیزه و شهادت طلب است.
در این مراسم تعدادی سربازان جانباز و آزاده پیشکسوت به خاطره گویی پرداختند.
گفتنی است در پایان این جشنواره از سربازان نمونه و پیشکسوت و همچنین از سربازانی که در دوران خدمت سنت حسنه ازدواج را به جا آورده بودند تجلیل به عمل آمد.

704

کد خبر: 840236

وب گردی

وب گردی