اعتراض داوطلبان کنکور 96 رد شد

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نشست امروز کمیسیون موضوع اعتراض داوطلبان کنکور نسبت به نتایج کنکور امسال بررسی شد، گفت: اعتراض کنکوری‌ها وارد نیست.

به گزارش ایسکانیوز، سید حمایت میرزاده در تشریح نشست روز گذشتهکمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: نشست در دو نوبت برگزار شد که در نوبت نخست سیدضیاء هاشمی سرپرست وزارت علوم تحقیقات و فناوری مهمان کمیسیون بودند و درباره برنامه های سال پیش رو گزارشی ارائه کردند.
نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرپرست وزارت علوم در خصوص کنکور امسال و ظرفیت دانشگاه ها گزارشی به اعضای کمیسیون ارائه داد، گفت: مقرر شد برای بررسی بیشتر جزئیات این دستور کار مسئولان سازمان سنجش با کمیته آموزش عالی کمیسیون نشستی مشترک برگزار کنند.
وی یادآور شد: درباره حاشیه های ایجاد شده برای کنکور امسال نیز نمایندگان نکاتی را مطرح کردند که مسئولان ذیربط در پاسخ به سوالات نمایندگان عنوان کردند که به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت ایثارگران برای متقاضیان ورود به دانشگاه، بخش بزرگی از سهم ایثارگران به سهمیه آزاد رسید.
این نماینده مردم با تأکید بر اینکه سهمیه ها امسال هیچ تغییری نکرده است، ادامه داد: کسانی که نسبت به افزایش سهمیه ایثارگران در کنکور امسال معترض بودند باید بدانند که بیش از آنچه که قانون اجازه داده است ظرفیت برای دانشجویان سهمیه ایثارگر استفاده نشده است.
به گزارش خانه ملت، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات تصریح کرد: در بخش دوم نشست کمیسیون فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد و معاونان وی مهمان کمیسیون بودند که درباره نحوه تعامل با وزارت علوم و مجلس و همچنین توجه به رشته های مهارتی دانشگاه آزاد و توجه به رشته های دانش بنیان مسائلی را مطرح کرد.

کد خبر: 840238

وب گردی

وب گردی