برگزاری ورکشاپ عکاسی NVP  در تهران

دومین ورکشاپ آژانس عکس NVP کانادا، با نام «عکاسی در جهان معاصر» زیر نظر پویان طباطبایی و در موسسه آموزشی هیلاج به مدت دو روز در تهران برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دومین ورکشاپ آژانس عکس NVP کانادا، این کارگاه با نام «عکاسی در جهان معاصر» زیر نظر پویان طباطبایی و در موسسه آموزشی هیلاج به مدت دو روز برپا شد.

روز اول کارگاه درباره عکاسی خبری و مستند و همچنین تولید رپرتاژ برای رسانه های بین المللی بحث و گفتگو شد و در روز دوم آثار هنرجویان مورد نقد و بررسی قرار گرفت. در این برنامه یاسمن ده­میانی، مهدی فضل اللهی و عباس شاه­محمدی همکاری داشتند.

این دومین کارگاه عکاسی است که که کمپانی کانادایی «ام.وی.پی» در تهران برگزار کرده و این بار نیز با استقبال خوبی مواجه شد. اما به دلیل محدودیت زمانی و مکانی، از بین علاقمندان، فقط 22 نفر امکان حضور در این کارگاه را پیدا کردند.

پویان طباطبایی، عکاس خبری ایرانی-کانادایی است که بیش از 15 سال است در عرصه عکاسی خبری فعالیت دارد. او در سال 2012 جزو 4 برگزیده آژانس بین‌المللی عکس مگنوم برای دریافت بورسیه بود. طباطبایی همچنین در جریان اعتراضات مردمی و بهار عربی در کشورهای مصر و لیبی حضور داشت.

502

کد خبر: 840285

وب گردی

وب گردی