الهلال ـ پرسپولیس/ بفرمایید ال کلاسیکوی آسیایی!

پرسپولیس و الهلال در حالی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر می روند که دو بار دیگر هم در مرحله گروهی مسابقات امسال به مصاف هم رفتند که در هر دو دیدار به تساوی رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، الهلال و پرسپولیس دو بار در مرحله گروهی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در هر دو بازی به تساوی رضایت دادند؛ این دو تیم که از قدرت های غرب آسیا محسوب می شوند باید برای رسیدن به فینال آسیا در دیداری که به ال کلاسیکوی آسیا معروف است رو‌‌ در روی یکدیگر قرار بگیرند.

الهلال عربستان ـ پرسپولیس ایران

سه شنبه 4 مهر

ساعت 19:30

ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی

تیم داوری: کیم جونگ هیوک، یون کوانگ یول، کیم یونگا، بانگ جیول، ناظر بازی: اسماعیل الحافی از اردن

الهلال در دور گروهی نیز با پرسپولیس هم گروه بود؛ الهلال پس از صعود به مرجله حذفی ابتدا استقلال خوزستان از کشورمان را حذف کردند سپس موفق به حذف العین ،تیم پر قدرت اماراتی، شدند و به نیمه نهایی رسیدند تا به این ترتیب بار دیگر مانند دور گروهی رو در روی پرسپولیس قرار بگیرند. الهلال در این دیدار نواف العابد بازیکن تاثیر گذار خود را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

شاگردان برانکو پس از صعود از دور گروهی ابتدا لخویای قطر را شکست دادند و در ادامه موفق به حذف تیم متمول الاهلی عربستان شده اند و با روحیه مناسبی گام به این بازی گذاشته اند اما پرسپولیس و طارمی درست چند روز مانده به این بازی به شدت نقره داغ شدند، و البته میلیون ها هوادار این تیم در شوک این اتفاق فرو رفتند؛ اما تصاویر تمرینات این تیم و همچنین چهره های شاداب بازیکنان در دبی این نوید را در دل هواداران زنده کرده است آن ها امیدوارند یک بار دیگر بتوانند از شرایط سخت موجود به خوبی عبور کنند و رویای رسیدن به فینال آسیا را تبدیل به واقعیت کنند. پرسپولیس در این بازی کمال کامیابی نیا، محمد انصاری و مهدی طارمی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند اما نکته امیدوار کننده برای هواداران بازگشت جلال حسینی و نورالهی است که در صورت صلاحدید برانکو می توانند از ابتدا در ترکیب این تیم به میدان بروند.

ترکیب احتمالی الهلال

میلاسی، محمد الشلهوب، الخیبری، المایعوف، عبدالله الزوری، کارلوس ادواردو، اوساما هائوساوی، محمد جهفالی، خریبین، سالم دوساری و یاسر الشهرانی.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، جلال حسینی، حسین ماهینی، صادق محرمی، محسن ربیع خواه، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، علی علیپورو گادوین منشا

606

کد خبر: 840296

وب گردی

وب گردی