برگزاری همایش بزرگ عاشوراییان در دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر حسین نصیرزاده فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری همایش بزرگ عاشوراییان در سازمان مرکزی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نصیرزاده با ارائه گزارشی از برنامه های هفته دفاع مقدس در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: پس از ابلاغ برنامه‌های هفته دفاع مقدس از سوی ستاد کل نیروهای مسلح و سپاه پاسداران، ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل و پس از برگزاری نشستی با فرماندهان بسیج تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه های دولتی، مقرر شد برنامه های درون سازمانی با برنامه های ابلاغی ستاد کل نیروهای مسلح، سپاه و بسیج بومی‌گزینی شده و مواردی که قابلیت اجرایی و بومی سازی در مجموعه دانشگاه دارند، مورد توجه ویژه قرار گیرند.

وی با اشاره به شروع هفته دفاع مقدس همزمان با بازگشایی دانشگاه ها، گفت: تمام سعی ما ارائه یک فضاسازی بسیار خوب از این حوزه و نشر و ترویج ارزش های دفاع مقدس برای جوانان بود. در همین راستا در سال جاری نمایشگاهی منسجم و برنامه‌ریزی‌شده در قالب ۵۰ تصویر از دفاع مقدس، فرماندهی دفاع مقدس، پشتیبانی دفاع مقدس، حضور مردم در دفاع مقدس، مهندسی، بهداری و سایر حوزه‌های تخصصی در دفاع مقدس در تمامی واحدها برگزار شد.

دکتر نصیرزاده خاطرنشان کرد: تلاش شده در این نمایشگاه به تمام مسائل مورد توجه جوانان پرداخته شود و این موضوع در تصاویر کاملاً مشهود است. این 50 تصویر به صورت یکدست در اختیار تمامی واحدهای دانشگاهی و دیگر دانشگاه های کشور قرار گرفت تا به صورت مشترک در تمامی دانشگاه ها در معرض دید قرار گیرد.

وی افزود: نظارت‌ها بر واحدهای دانشگاهی در خصوص اجرای برنامه‌های دفاع مقدس انجام شده و بحمدالله نتیجه اقدامات بسار مطلوب است.

برپایی نمایشگاه های دفاع مقدس با رویکرد عاشورایی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با اشاره به همزمانی شروع هفته دفاع مقدس با ماه محرم، گفت: در این راستا برنامه های زیادی از جمله برگزاری نمایشگاه های دفاع مقدس در واحد های دانشگاهی با رویکرد عاشورایی و حرکت دفاع مقدس در امتداد عاشورا برگزار شد.

وی با بیان اینکه هر سال در هفته دفاع مقدس یک همایش بزرگ بسیجیان در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود، گفت: در سال جاری نیز به جهت همزمانی برنامه‌های هفته دفاع مقدس با دهه اول محرم، همایش بزرگی با نام «تجمع بزرگ عاشوراییان» با حضور بسیجیان، ایثارگران، جانبازان، همکاران سازمان مرکزی و واحد علوم و تحقیقات و تعدادی از همکاران دانشگاه‌های دیگر در روز سه‌شنبه ساعت 10 صبح در مجموعه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: همچنین در این روز هیات رزمندگان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مطابق سال‌های قبل با برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع)، به این تجمع بزرگ ملحق خواهد شد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: مقرر شده همزمان با هفته دفاع مقدس، نشست صمیمی با رویکرد عاشورا در واحدهای دانشگاهی با حضور بسیجیان و ایثارگران برگزار شود.

وی با بیان اینکه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس را با رویکرد عاشورایی دنبال کرده است، گفت: برگزاری نمایشگاه بزرگداشت هفته دفاع مقدس، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در قالب برنامه های دفاع مقدس برای برادران و خواهران سازمان مرکزی، برگزاری مسابقه کتابخوانی و ... از جمله برنامه های سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی بوده است.

کد خبر: 840310

وب گردی

وب گردی