سفرسرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  به ایلام

حضور درگلزار شهدای گمنام دانشگاه ایلام، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه و استاندار ایلام، بهره برداری از ساختمان جدید دانشکده علوم کشاورزی دانشگاه ایلام و کلنگ زنی بوستان مرکزی بلوط این دانشگاه از جمله اهداف حضور سرپرست وزارت علوم در دانشگاه ایلام به شمار می رود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی وزارت علوم سید ضیاءهاشمی روز سه شنبه برای افتتاح و کلنگ زنی چند طرح عمرانی – دانشگاهی به ایلام سفر می کند.

سرپرست وزارت علوم همچنین در مراسمی با حضور مسئولان استانی و رؤسای دانشگاههای استان، آموزشکده فنی مهندسی و کشاورزی دهلران را به صورت ویدئو کنفرانس بهره برداری و در آیین آغاز سال‌تحصیلی دانشگاه ایلام شرکت می کند.

برگزاری جلسه ستاد مرکزی راهیان نور کشور با حضور مقامات و مسئولان کشوری از جمله سردار علی فضلی از برنامه‌های این سفر است.

همزمان با سفر ضیا هاشمی به ایلام، جلسه ستاد مرکزی اربعین دانشگاهیان با حضور اعضای ملی و استانی در دانشگاه ایلام تشکیل و سیاست‌های وزارت علوم برای مشارکت جامعه دانشگاهی در راهپیمایی بزرگ اربعین تعیین می‌شود.

برگزاری آیین اختتامیه سوگواری ملی اربعین دانشگاهیان و تقدیر از آثار برگزیده دانشجویان از دیگر برنامه های حضور سرپرست وزارت علوم در جمع استادان و دانشجویان دانشگاه ایلام است.

سرپرست وزارت علوم را در این سفر حسین میرزایی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی و جمعی از مدیران این وزارتخانه همراهی می‌کنند.

کد خبر: 840328

وب گردی

وب گردی