تلاش دانشگاه آزاد برای دریافت مجوز پذیرش رزیدنت در رشته‌های تخصصی

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی از بیمارستان بوعلی تهران، یکی از بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی، بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محسن نفر، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با بازدید از بخش‌های ‏مختلف بیمارستان بوعلی تهران، با مسئولان، اعضای هیات علمی و دانشجویان حاضر در این بیمارستان گفت‌وگو کرد.‎

معاون علوم پزشکی در نشستی که با پزشکان و جراحان این بیمارستان داشت، عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی را مناسب ارزیابی کرد و گفت: «ما ‏امروزه شاهد حضور فعال فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در دانشگاه‌های آزاد و دولتی هستیم.‎»

او درباره دریافت مجوز پذیرش رزیدنت در رشته‌های مختلف تخصصی و فوق‌تخصصی گفت: «این کار از اهداف حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی است. علاوه بر پذیرش رزیدنت در رشته‌های دندانپزشکی، برای دومین سال متوالی است که دانشگاه آزاد اسلامی موفق به پذیرش دانشجوی تخصصی ‏داخلی شده است و ما باید با رعایت الزامات، اصلاح هرم اعضای هیات علمی، پذیرش بیمار و در مجموع تدارک عرصه بالینی مناسب زمینه را برای ‏تربیت رزیدنت در سایر رشته‌های تخصصی و فوق‌تخصصی دانشجو فراهم کنیم.»‏‎ ‎

نفر پس از شنیدن مسائل و مشکلات مسئولان و استادان بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی، نتیجه هر کاری را صرف فعل خواستن و نگاهی نو دانست. به گفته او دستیابی به موفقیت در عرصه‌های بالینی و فراهم شدن امکانات و توسعه و ارتقای همه‌جانبه بیمارستان بوعلی، با همراهی ‏مسئولان ستاد و مسئولان بیمارستان ممکن است.

نفر افزود: «باید همگی دست به دست هم دهیم و در مسیری گام برداریم که منجر به توسعه و تامین ‏تجهیزات در بیمارستان و حل مسائل و مشکلات گردد، تا شاهد توسعه بیمارستان و رضایت بیماران باشیم‎.»

اعضای هیات علمی، پزشکان، پرسنل در این نشست مسائل و مشکلات خود را از جمله کمبود اعضای هیات علمی کافی، نبود تجهیزات و امکانات و ... ‏با معاون علوم پزشکی و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران مطرح کردند.

کد خبر: 840329

وب گردی

وب گردی