آلبوم «سربلندان» در حوزه هنری رونمایی می شود

آلبوم موسیقی «سربلندان» از تولیدات فاخر مرکز موسیقی حوزه هنری، با حضور فریدون شهبازیان و عوامل این اثر رونمایی می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، آلبوم موسیقی «سربلندان» از تولیدات فاخر مرکز موسیقی حوزه هنری روز دوشنبه،سوم مهرماه ساعت 17 با حضور فریدون شهبازیان، علی موسوی گرمارودی، فاضل نظری، حمیدرضا نوربخش، علیرضا قزوه، سعید بیابانکی، فرید سعادتمند، مسعود فروتن، وحید جلیلوند و عوامل تولید این اثر در سالن سوره رونمایی خواهد شد و در این مراسم شاه‌زیدی ،علیشاپور معتمدی و نبئی به اجرای برنامه می پردازند.

در مراسم رونمایی از آلبوم «سربلندان» علی اصغر شاه‌زیدی به همراه عود شهرام میر جلالی اجرا خواهد کرد. حسین علیشاپور قطعه «سربلندان» را برای حضار می خواند و محمد معتمدی نیز در این برنامه قطعاتی اجرا خواهد کرد. سعید نبئی نیز با نواختن ترومپت آخرین برنامه ای است که در این مراسم اجرا خواهد شد.

همچنین در این مراسم فریدون شهبازیان و محمد‌رضا نوربخش پیرامون موسیقی آیینی به سخنرانی خواهند پرداخت و علیرضا قزوه و سعید بیابانکی نیز اشعاری از خود را که در این آلبوم اجرا شده است را برای حاضرین در سالن می خوانند.

آلبوم موسیقی «سربلندان» به مناسبت ماه محرم با آهنگسازی محسن جلیلی و صدای خوانندگان نام آشنایی چون علی‌اصغر شاه‌زیدی، قاسم رفعتی، مظفر شفیعی، محمد معتمدی، حسین علیشاپور، بامداد فلاحتی، اشکان کمانگری، سروش بخشش و امیرحسین مدرس و ... بر اساس اشعاری از حافظ، مولوی، فاضل نظری، سید علی موسوی گرمارودی، عمران صلاحی، قادر طهماسبی (فرید)، سعید بیابانکی، علیرضا قزوه، عمران صلاحی و حبیب‌الله چایچیان (حسان) منتشر شده است که روز دوشنبه سوم مهرماه ساعت17 در سال سوره با حضور هنرمندان، موسیقیدانان و عوامل تولید این اثر از آن رونمایی خواهد شد.

503

کد خبر: 840339

وب گردی

وب گردی