سه شنبه نتایج اولیه آزمون استخدامی اعلام می شود

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج آزمون استخدامی تا ساعت 20 روز سه شنبه 4مهر اعلام شود.

دکتر حسین توکلی در مصاحبه با ایسکانیوز، گفت: تمام افرادی که به نتایج کنکور اعتراض داشته و از طریق سایت سنجش مکاتبه کرده، پاسخ لازم را دریافت کرده اند.

توکلی درباره تاریخ و جزئیات مراجعه پذیرفته شدگان رشته های خاص به موسسات و مراکز آموزش عالی گفت: در سایت سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال 1396 که در زمان اعلام نتایج نهایی برای آنها یکی از کدهای 11، 12، 14، 15 ،17 ،18 ، 20، 21 ، 22 ،23 و 24 اعلام گردیده است، اطلاع رسانی لازم شده است و داوطلبان باید با توجه به این اطلاعیه به مراکز و موسسات مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی گفت: در حال پیگیری هستیم که اطلاعات و نتایج آزمون استخدامی آماده شود، اطلاع رسانی لازم از طریق سایت سازمان سنجش صورت می گیرد.

توکلی در پاسخ به این سئوال که آیا احتمال این وجود دارد که نتایج آزمون استخدامی امروز اعلام شود، گفت: امروز داریم پیگیری می کنیم با توجه به تاریخی که اعلام شده، نتایج آزمون استخدامی تا ساعت 20 روز سه شنبه 4مهر اعلام شود.

سازمان سنجش در اطلاعیه ای اعلام کرده است نتایج اولیه آزمون داوطلبان تا ساعت 20 روز سه شنبه مورخ 96/07/04 روی سایت سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

کد خبر: 840345

وب گردی

وب گردی