استقلال پس از علیمنصور بالاخره می برد!/جادوگربه دنبال اولین برد

در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال سه شنبه چهار دیدار برگزار می شود که در مهم ترین بازی سپیدرود میزبان استقلال است؛ در سایر بازی ها فولاد میزبان استقلال خوزستان خواهد بود، نفت طلائیه در تهران پذیرای سپاهان است و ذوب آهن میزبان سایپا خواهد بود.

فرار از بحران در شهر باران

سپیدرود ـ استقلال

سه شنبه 4 مهر

ساعت 16:15

ورزشگاه : عضدی رشت

تیم داوری:محمدحسین زاهدی فرد – علی میرزابیگی – تورج عیوض محمدی – یاسر همرنگ – ناظر: حسین نجاتی

سپیدرود پس از نتایج ضعیف ابتدای فصل در دو بازی قبلی خود چهار امتیاز کسب کرده و در حال حاضر با کسب هشت امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفته است؛ آن ها امیدوار هستند بتواند از این بازی خانگی امتیازات کامل را به دست بیاورند و شرایط مناسبی را در جدول رده بندی به نام خود ثبت کنند.

استقلال بدترین روزهای خود طی سالیان گذشته را پشت سر می گذارد؛ گویی در این تیم هیچ چیزی سر جای درست قرار ندارد. منصوریان سرانجام پس از کش و قوص های فراوان از این تیم کنار رفت و قرار است در این بازی به صورت موقت از میک مکدرموت به عنوان سرمربی استفاده شود که البته او هم در بازی مقابل ذوب آهن توسط داور اخراج شده است و نمی تواند بر روی نیمکت این تیم بنشیند. استقلال امسال ضعیف ترین شروع تاریخ خود در لیگ برتر را داشته و این در حالی است که استقلال گران ترین تیم لیگ محسوب می شود؛ به هر حال هواداران این تیم منتظر خروج استقلال از بحران هستند و امیدوارند تیره روزی های این تیم این هفته سرانجام به پایان برسد.

ترکیب احتمالی سپیدرود

سیدمحمد حسینی، سیدهادی موسوی، امید سام کن، الماسخاله ، مهرداد جماعتی ، علی دهقان، میثم تهیدست، میثم فردوسی، میلاد قربانزاده، حسین ابراهیمی و پویا نزهتی.

ترکیب احتمالی استقلال

سید حسین حسینی، لئوناردو پادوانی، مجید حسینی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، امید نورافکن، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، سرور جپارف، حسن بیت سعید و جابر انصاری.

دربی خوزستان/سکانس دوم

فولاد ـ استقلال خوزستان

سه شنبه 4 مهر

ساعت :17:30

ورزشگاه غدیر اهواز

تیم داوری: وحید کاظمی – بابک داوری – فرهاد مروجی – پیمان فرخی مهر – ناظر: عبود سنگاشکن

فولاد در دو هفته گذشته اوج گرفته است و با دو برد با ارزش برابر سپاهان و همچنین برد دلچسب در دربی خوزستان برابر صنعت نفت آبادان در حال حاضر با کسب سیزده امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و در صورت پیروزی در این دیدار می تواند تا رده دوم جدول هم بالا بیاید.

استقلال خوزستان وضعیت چندان مناسبی ندارد و عواقب شکست شش بر صفر برابر ذوب آهن همچنان با این تیم همراه است البته آن ها هفته گذشته هم موفق به کسب پیروزی برابر سپیدرود آن هم در خانه نشدند تا تیره روزی های ویسی همچنان ادامه داشته باشد؛ باید دید آیا آبی های خوزستان می توانند دست به کار بزرگی بزنند و تیم آماده این روز های فولاد را متوقف کنند.

ترکیب احتمالی فولاد

حامد لک، ایوب والی، عبدالله کرمی، فرزاد جعفری، پیمان شیرزادی، عبدالله ناصری، آرش افشین، نویدعاشوری، سینامریدی، احمد عبدالله زاده و رحیم زهیوی.

ترکیب احتمالی استقلال خوزستان

وحید شیخ ویسی، عقیل کعبی، موسی کولیبالی، ابوالفضل علایی، سید علیرضا زندوی، میثم دورقی، سلمان بحرانی، حسین بهرامی، جونیور مارینی، فرید بهزادی کریمی و یونس دلفی.

جادوگر تشنه برد

نفت طلائیه ـ سپاهان

سه شنبه 4 مهر

ساعت: 17:45

ورزشگاه تختی تهران

تیم داوری: رضا مهدوی – علیرضا ایلدروم – امیر مبشر – میلاد بای – ناظر: زاهد بحرینی

علی کریمی هفته گذشته برای اولین بار در کسوت سرمربی در یک بازی رسمی تن به شکست داد و همگان شاهد اولین چهره مغموم او در قامت سرمربی بودند؛ علی کریمی در دو هفته ای که سکان هدایت نفت را بر عهده داشته یک تساوی و یک شکست را تجربه کرده است و البته این هفته کار سختی را برابر سپاهان که هفته گذشته پرسپولیس را متوقف کرده خواهد داشت.

سپاهان هفته گذشته نشان داد اگر به مرز آمادگی برسد باز هم زیر نظر کرانچار تیمی غیر قابل مهار خواهد بود؛ البته مشکل اساسی سپاهان در دو فصل گذشته فراز و نشیب های فراوان این تیم بوده است، اما هواداران این تیم امیدوارند با کمک کرانچار این نقص بزرگ نیز رفع شود و باز هم شاهد حضور تیم محبوب خود در جمع مدعیان لیگ برتر باشند.

ترکیب احتمالی نفت طلائیه

میلاد فراهانی،فرید محمدی زاده،علیرضا عزت کرامت،امیر احمد کامدار،محسن بنگر،علی زینالی،عیسی آل کثیر،سیناخادم پور،امیر حسین فشنگچی،مجتبی حق دوست و میلاد احمدی.

ترکیب احتمالی سپاهان

لی اولیویرا، حسن جعفری، ساسان انصاری، عزت اله پورقاز، شاهین ثاقبی، سعید آقایی، مهرداد محمدی، مروان حسین، رافائل اسچولر و سیاوش یزدانی.

دوئل ژنرال و شهریار در نصف جهان

ذوب آهن ـ سایپا

سه شنبه 4 مهر

ساعت:18:30

ورزشگاه فولاد شهر

تیم داوری: سیدمهدی سیدعلی – حسن ظهیری – قهرمان نجفی – علی میرغفاری – ناظر: نادر جعفری

شاگردان امیر قلعه نوعی به نظر می رسد مسیر مناسب را یافته اند و در دو هفته گذشته بازی های به مراتب دلچسب تری را از خود به نمایش گذاشته اند و با ده امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار دارند؛ ذوب آهن در صورت برد در این بازی می تواند به جمع مدعیان اضافه شود هر چند برای برد در این بازی باید از سد سایپا عبور کند که بدون شک کار سختی خواهد بود. ذوب آهن در این دیدار محمد نژاد مهدی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

سایپا پس از نتایج خوب ابتدای فصل در سه دیدار قبلی تنها یک امتیاز کسب کرده است و با یازده امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد؛ شاگردان دایی در هفته گذشته نیز در حالی که تا دقیقه 96 با یک گل از پارس جم جنوبی پیش بودند در نهایت با به تساوی رضایت دادند.

ترکیب احتمالی ذوب آهن

رشیدمظاهری، دانیال اسماعیلی‌فر، علی حمام، وحید محمدزاده، محمد ستاری، مهدی مهدی پور، حمید بوحمدان، محمدرضا حسینی، اسماعیل شریفات، احسان پهلوان و مرتضی تبریزی.

ترکیب احتمالی سایپا

محمدرضا اخباری، رضا علیاری، روزبه شاه علیدوست، حسین کنعانی زادگان، محمد دانشگر، آرش رضاوند، مهدی ترابی، علی قلی زاده، رضا اسدی، علی شجاعی و محمد عباس زاده.

606

کد خبر: 840381

وب گردی

وب گردی