استاندار خراسان شمالی خواستار تقویت امکانات پیشگیرانه و درمانی حوزه مبارزه با مواد مخدر در استان شد

استاندار خراسان شمالی با اشاره به این که خراسان شمالی در زمره استان هایی است که در حوزه مقابله با قاچاق و توزیع مواد مخدر مشکل خاصی ندارد، خواستار آن شد که ستاد ملی مبارزه با مواد مخدر برای تقویت امکانات حوزه پیشگیری و درمان معتادان این استان برنامه ریزی لازم را داشته باشد.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا صالحی در دیدار مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی ستاد ‏ملی مبارزه با مواد مخدر هم چنین تعیین مهلت صد روزه به کارکنان معتاد دستگاه های اجرایی این استان را که موعد آن هم پایان مهر ماه جاری خاتمه می یابد، اقدامی در راستای فرهنگسازی، پیشگیری و درمان معتادان خواند.
علی اصغر شاملو مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور هم در این دیدار با قدردانی از حمایت های استاندار خراسان شمالی از برنامه های این ستاد، برای تسریع در احداث ساختمان دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قول مساعد داد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی نیز با بیان این که این استان اقدامات خوبی در حوزه مقابله با خرده فروشان مواد مخدر اجرایی کرده است، گفت: به زودی کمیته تعیین تکلیف اموال و خودروهای توفیقی قاچاقچیان در استان فعال می شود.
احمد ریواده مهم ترین اولویت حال حاضر این شورا را ساختمان محل استقرار آن برشمرد و خاطرنشان کرد: با اعلام مهلت صد روزه از سوی استاندار به کارکنان معتاد دستگاه های اجرایی، آمار مراجعه به مراکز ترک اعتیاد استان افزایش یافته و به طور حتم، این اقدام به تقویت روند بهبود معتادان و تحکیم برنامه های حوزه پیشگیری و درمان یاری رسانده است.

901

کد خبر: 840386

وب گردی

وب گردی