تحریم های فروش هواپیما  از سوی آمریکا لفاظی در جهت ایران هراسی است

سخنگوی وزارت امور خارجه، مطرح کردن مسائلی مانند تحریم های هواپیمایی از سوی آمریکا را لفاظی در جهت ایران هراسی دانست و تاکید کرد: متاسفانه مطرح کردن این مسائل از سوی مقامات آمریکایی هنوز ادامه دارد و به پایان نرسیده است.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه، در نشست خبری صبح امروز در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی ایسکانیوز مبنی بر تحریم فروش هواپیما از سوی مجلس نمایندگان آمریکا گفت: موضوع تحریم فروش هواپیما که در کنگره آمریکا مطرح شده در سطح یک لایحه است و از این لوایح در کنگره آمریکا بسیار مطرح می شود که در نهایت هیچ کدام از آن ها به سامان و فرجام نرسیده است.

وی افزود: این لوایح هنگامی به شکل قانونی و اجرایی در می آیند که مراحل مختلفی را طی کند و در نهایت به امضاء رئیس جمهور آمریکا برسد.

سخنگوی وزارت خارجه تصریح کرد: آن چه که درباره فروش هواپیما مطرح است، قراردادی است که میان شرکت های ایرانی و شرکت های آمریکایی منعقد شده و باید مسائل فنی این موضوع را از دستگاه های ذی ربط پرسید.

قاسمی مطرح کردن مسائلی مانند تحریم های هواپیمایی از سوی آمریکا را لفاظی در جهت ایران هراسی دانست و تاکید کرد: متاسفانه مطرح کردن این مسائل از سوی مقامات آمریکایی هنوز ادامه دارد و به پایان نرسیده است.

302

کد خبر: 840406

وب گردی

وب گردی