دانشجویان رکن اصلی تشکیلات دانشگاه آزاد اسلامی هستند

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی  به همراه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و مدیران کل سازمان مرکزی، از  بیمارستان بوعلی تهران بازدید کردند‎.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی،دکتر محسن نفر در نشستی که با پزشکان و جراحان بیمارستان بوعلی داشت، عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی را مناسب ارزیابی کرد و گفت: ما ‏امروزه شاهد حضور فعال فارغ التحصیلان این دانشگاه در دانشگاه های آزاد اسلامی و دولتی هستیم. ‏‎ ‎

وی با بیان اینکه اخذ مجوز پذیرش رزیدنت در رشته های مختلف تخصصی و فوق تخصصی، از اهداف حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی است، ‏گفت: علاوه بر پذیرش رزیدنت در رشته های دندانپزشکی، برای دومین سال متوالی است که دانشگاه آزاد اسلامی موفق به پذیرش دانشجوی تخصصی ‏داخلی شده است.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: با رعایت الزامات، اصلاح هرم اعضای هیات علمی، پذیرش بیمار و در مجموع تدارک عرصه بالینی مناسب، زمینه برای ‏تربیت رزیدنت در سایر رشته های تخصصی و فوق تخصصی دانشجو فراهم خواهد شد.‏‎‎

دکتر نفر پس از شنیدن مشکلات و پیشنهادات مدیران و اساتید بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی، نتیجه هر کاری را صرف فعل خواستن و نگاهی نو دانست ‏و دستیابی به موفقیت در عرصه های بالینی و فراهم شدن امکانات و توسعه و ارتقای همه جانبه بیمارستان بوعلی را اقدامی همراه و همگام توسط ‏مسئولان ستاد و مسئولان بیمارستان ذکر کرد و گفت: باید همگی دست به دست هم دهیم و در مسیری گام برداریم که منجر به توسعه و تأمین ‏تجهیزات در بیمارستان و حل مسائل و مشکلات شود تا شاهد توسعه بیمارستان و رضایت بیماران باشیم‎.

در ادامه این نشست، اعضای هیات علمی، پزشکان و پرسنل بیمارستان بوعلی مطالبات خود را ‏با معاون علوم پزشکی و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران مطرح کردند‎.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در جمع دانشجویان حاضر در بیمارستان بوعلی تهران فرارسیدن سال تحصیلی جدید را به دانشجویان تبریک و حضور آنها را در عرصه علم و دانش گرامی داشت.

دکتر محسن نفر دانشجویان را رکن اصلی تشکیلات دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد و گفت: به خاطر وجود دانشجویان است که دانشگاه آزاد اسلامی، روسا و مسئولان و همچنین اساتید هستند و و وجود ما بسته به وجود دانشجویان است.

وی امور آموزشی دانشجویان را مهمترین مباحث حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قلمداد کرد و خطاب به دانشجویان گفت: دانشجویان رشته های علوم پزشکی قدر و منزلت بالایی دارند زیرا خداوند متعال شفای بیماران را از دستان شما جاری می کند؛ دستی که شفا بخش است ارزش بالایی دارد.

معاون علوم پزشکی در نشستی صمیمی با دانشجویان از آنها خواست تا رهنمودهای لازم را به منظور افزایش سطح آموزشی و رفاهی خود مطرح کنند.

کد خبر: 840407

وب گردی

وب گردی