ادعای مارکا؛ قضاوت های مشکوک علیه رئال در لالیگا

روزنامه مارکا چاپ مادرید مدعی شد که رئال مادرید شک و شبهه هایی به قضاوت داوران علیه خود دارد.

به گزارش ایسکانیوز، پس از دستگیری آنخل ماریا ویار و تغییرات گسترده در فدراسیون اسپانیا، رئال احساس می‌کند که انریکه سرسو ، رئیس باشگاه اتلتیکو و خوان گاسپارت، مدیر سابق بارسلونا، در حال استفاده از روش‌هایی برای مجازات مدافع عنوان قهرمانی لالیگا و اروپا هستند.

سال 2004، فلورنتینو پرز از جراردو گونزالز، رقیب ویار حمایت کرد و از همین رو، تا سال گذشته، رابطه فدراسیون اسپانیا و رئال مادرید به هیچ وجه خوب نبود. در طول این سال‌ها، موضوع فسادهای ویار همواره در پس زمینه مطرح می‌شد و حالا بعضی آن را با کالچوپولی مقایسه می‌کنند و حال رئال معتقد است که پس از اخراج ویار، اوضاع به طرز دراماتیکی علیه آنها شده است.

همه چیز از ضربه پنالتی که روی لوئیس سوارز در دیدار سوپرکاپ اسپانیا اعلام شد، آغاز شد و با اخراج رونالدو ادامه پیدا کرد. از آن پس، رئالی ها معتقدند که 5 پنالتی به سود‌شان اعلام نشده و اخراج های عجیبی مثل اخراج راموس و مارسلو صورت گرفته است. هفته گذشته زیدان و راموس مدعی شده بودند که احساس نیاز می‌کنند که در این رابطه صحبت کنند.

راموس در این رابطه گفته بود:" برایم عجیب نیست که برای ما پنالتی اعلام نمی‌کنند؛ ولی برای بارسا انقدر راحت اعلام می‌کنند." حالا تغییراتی گسترده در فدراسیون در حال انجام است و رئال امیدوار است که این تغییرات موجب از بین رفتن شک و شبهه ها شود؛ زیرا آنها معتقدند که این اشتباهات صورت گرفته تصادفی نبوده است.

606

کد خبر: 840427

وب گردی

وب گردی