کاسه صبر اصفهان لبریز می شود

نایب رئیس شورای شهر اصفهان در مورد تاخیر ابلاغ حکم شهردار این شهر گفت: هرچه سریعتر اقدامات قانونی لازم به عمل آید زیرا اصفهان تحمل بیش از این معطل ماندن را ندارد.

علیرضا نصر اصفهانی نایب رئیس شورای شهر اصفهان در رابطه با تاخیر حکم شهردار در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: ما منتظر ابلاغ حکم شهردار از سوی وزارت کشور هستیم.

وی در رابطه با زمان ابلاغ حکم شهردار گفت: در آخرین گفت و گوهایی که صورت گرفته شنیده ایم قرار است تا پایان این هفته حکم شهردار اصفهان صادر شود اما با توجه به این موضوع که بارها صحبت ابلاغ حکم بوده اما اتفاق نیفتاده است زیاد مطمئن نیستیم.

نصر اصفهانی در ادامه افزود: اقدامات قانونی که باید از سوی شورای شهر انجام می گرفت مراحلش طی شده است و مابقی اقدامات بقیه دوستان است.

وی تصریح کرد: با توجه به ضرورت ابلاغ حکم شهردار باید زودتر سرانجام برسد و هرچه سریعتر اقدامات قانونی لازم به عمل آید زیرا اصفهان تحمل بیش از این معطل ماندن را نخواهد داشت.

نایب رئیس شورای شهر اصفهان گفت: وزارت کشور در رابطه با دلایل تأخیر حکم شهردار می گوید استعلامات باید مکتوب به دست ما برسد و بیشتر در بحث مراحل قانونی است و موضوع خاصی را با ما مطرح نکرده اند که با مانعی مواجه باشد.

به گزارش ایسکانیوز، منتخبان شورای شهر اصفهان در 31 مرداد ماه قدرت الله نوروزی فرماندار اسبق شهرستان اصفهان را به عنوان شهردار انتخاب کردند اما با وجود گذشتن یک ماه از انتخاب شهردار هنوز حکم وی توسط وزارت کشور صادر نشده است.

901/900

کد خبر: 840523

وب گردی

وب گردی