ویترین سه‌گانه کتابشهرها  در ایام محرم، دفاع مقدس و بازگشایی مدارس

همزمان با آغاز سوگواری محرم، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید، شعبات مختلف کتابشهر ایران در سراسر کشور ویترین سه­‌گانه­ کتاب‌­های مرتبط با این مناسبت­‌ها برپا کرده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز از کتابشهر ایران، فروشگاه زنجیره‌­ای کتابشهر که از سال‌­های گذشته تاکنون با هدف ترویج سنت حسنه کتاب­خوانی و تسهیل دسترسی شهروندان به کتاب و محصولات فرهنگی، در مناسبت‌­های مختلف اقدام به برپایی نمایشگاه و ویترین کتاب در سطح معابر پرتردد شهری، مراکز دولتی، مراکز فرهنگی و علمی، مدارس، دانشگاه­ها، جنب مصلا­های نماز جمعه کرده، همزمان با ماه محرم، هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید طرح فروش ویژه کتاب و محصولات فرهنگی را شروع کرده­ است.

ویترین و نمایشگاه‌­های سه‌­گانه ویژه ایام سوگواری محرم، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید، در فروشگاه­‌های کتابشهر برپا شده­ است.

بر اساس این گزارشٰ هموطنان می­‌توانند در شهرهای محل سکونت خود که پایانه­‌های فروش کتاب و محصولات فرهنگی کتابشهر ایران دایر شده، کتاب­هایی با موضوع تبیین قیام کربلا و سیره، احادیث و روایات امام حسین (ع)، روایت‌­های دفاع مقدس و کتاب‌­ها و محصولات فرهنگی مورد نیاز مدرسه و دانشگاه را با تخفیف­‌های ویژه خریداری کنند.

نرم افزار و سی‌دی‌های مداحی و روضه­‌خوانی، پرچم، کتیبه و ... از دیگر محصولات فروشگاه‌­های کتابشهر در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان است. برپایی مسابقات کتابخوانی و نمایشگاه کتاب عاشورایی در سطح معابر پرتردد شهری، مراکز دولتی، دانشگاهی و فرهنگی از دیگر برنامه­‌های کتابشهر در ایام محرم است.

ویترین و نمایشگاه­های سه­گانه شعبات کتابشهر ایران از امروز (دوشنبه ۳ مهر) تا پایان ماه محرم میزبان شهروندان است و علاقمندان برای دسترسی به اطلاعات بیشتر درباره این طرح و پراکندگی جغرافیایی فروشگاه­‌های زنجیره­ای کتابشهر می‌­توانند به پایگاه اطلاع­‌رسانی این موسسه به نشانی www.ketabshahr.com مراجعه کنند.

502

کد خبر: 840539

وب گردی

وب گردی