پرسپولیس 80  درصد فینالیست می شود/ بازیکنان برای تمدید ناز نمی کنند/ با 17 میلیون می توانستم 5 دستگاه خانه در تجریش بخرم

پیشکسوت پرسپولیس گفت: خود من پیشنهادهای زیادی داشتم و در دهه 70 می توانستم با دریافت قرارداد 17 میلیونی از کشاورز می توانستم 5 خانه در خیابان تجریش بخرم اما به خاطر تعصبم به تیم پرسپولیس  چشمم را روی پول بستم.

مجتبی محرمی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: پرسپولیس فردا بازی خیلی مهمی در پیش دارد و اما درمجموع فکر می کنم این تیم بدون هیچ مشکلی به فینال صعود خواهد کرد و در همان بازی رفت کار را تمام می کند.

وی افزود: با توجه به اتفاقی که برای طارمی رخ داده است اتحاد بازیکنان بیشتر شده و مثل فوت مرحوم نوروزی انگیزه بسیاری بین پرسپولیسی ها به وجود آمده و همین موضوع برگ برنده شاگردان برانکو در بازی فردا خواهد بود.

محرمی ادامه داد: پرسپولیس برای فینالیست شدن 80 درصد شانس دارد و به نظرم این تیم پتانسیل قهرمانی و شکست حریفان خود را دارد.امیدوارم سرخپوشان بهترین نتیجه را از بازی با الهلال بگیرند.

وی عنوان کرد: پوشیدن پیراهن پرسپولیس برای هربازیکنی افتخار است و بعید می دانم بازیکنی در این شرایط برای تمدید قرارداد با باشگاه ناز کند و بخواهد از محرومیت باشگاه سوء استفاده کند.نورالهی و ماهینی که سرباز بودند به پرسپولیس بازگشتند و اینها سرمایه های پرسپولیس هستند و به این راحتی تیم را ترک نخواهند کرد.

محرمی اظهار داشت: خود من پیشنهادهای زیادی داشتم و در دهه 70 می توانستم با دریافت قرارداد 17 میلیونی که از کشاورز داشتم 5 خانه در خیابان تجریش بخرم اما به خاطر تعصبم به تیم پرسپولیس چشمم را روی پول بستم.

600

کد خبر: 840550

وب گردی

وب گردی