مؤمن واقعی باید دنباله رو حق و ولی فقیه باشد

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان گفت: مؤمن واقعی باید دنباله روحق و ولی فقیه باشد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی واطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحدرشت، مجلس عزاداری چهارمین روزماه محرم باحضورجمع کثیری ازکارکنان واستادان دراین واحددانشگاهی برگزارشد.
حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین صفوی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) گفت : بنا به فرموده خداوند در قرآن «کسانی که از ما روی بر می گردانند گرفتار می شود»، انسان ها امروز در شرایطی قرار گرفته اند که ممکن است توفیق بندگی از آن ها سلب شود.
وی ادامه داد: مؤمن واقعی کسی است که امید به لقای پروردگار در وجودش موج بزند و ذکر خدا را همیشه در یاد داشته باشد. یکی از عواملی که باعث سلب توفیق بندگی پروردگار می شودمشغول شدن به کارها و امور دنیوی است .
دکتر صفوی افزود: یکی دیگر از عوامل آلودگی به گناه است که یکی ازاین گناهان غیبت است که در روایات متعددی آمده است غیبت ، از گناهان بسیار بزرگ است و مانند خوردن گوشت برادر خود است.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان خاطر نشان کرد : در قرآن آمده است«هر که به کار های بیهوده مشغول شود از امور سودمند باز می ماند» به عنوان سومین عامل در عدم توفیق عبادت خداوند ، اشتغال به کار های بیهوده و هدر دادن زمان است که باید مدیریت شود و تقدم و تأخر در انجام کار صورت گیرد.
این مقام مسئول عامل چهارم را غفلت و شرکت در مجالس گناه دانست و تاکید کرد: مومن واقعی باید دنباله رو حق و ولی فقیه باشد تا در دنیا و آخرت رستگار شود و باید قلب خود را با خدای متعال دلگرم کند و باید ارتباط خود را با اهل بیت (ع) تقویت بخشد.
حجت الاسلام والمسلمین صفوی تصریح کرد: رهبران دینی باید بتوانند ضمن جمع آوری موارد گناه از جامعه ، موانع را از مسیر آنان پاک کنند تا ضمن رستگاری مردم ، زمینه برای هدایت آنان به بهشت فراهم شود.

کد خبر: 840560

وب گردی

وب گردی