شایعه عجیب در اردوی استقلال/ مک‌درموت زیرآب منصوریان را زد؟!

شنیده می‌شود سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال در جدایی سرمربی پیشین آبی‌پوشان نقش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، علیرضا منصوریان پس از شروع کابوس‌وار در لیگ برتر هفدهم و قرار گرفتن در قعر جدول رده‌بندی، از سرمربیگری تیم فوتبال استقلال استعفا داد.

مسئولان باشگاه استقلال که هنوز با گزینه‌ای برای جانشینی منصوریان به توافق نرسیده‌اند، فعلا میک مک‌درموت، دستیار ایرلندی او را به عنوان سرمربی موقت انتخاب کرده‌اند تا در دیدار امروز (سه‌شنبه) مقابل سپیدرود از هفته هشتم لیگ برتر هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد.

هر چند مک‌درموت به دلیل اخراج در دیدار گذشته از حضور روی نیمکت استقلال محروم است اما صحبت‌های روز گذشته او در نشست خبری نشان می‌دهد خود را تنها یک سرمربی موقت نمی‌داند. «بگذارید واضح توضیح دهم؛ الان سرمربی تیم من هستم. تمام هفته قبل را هم من سرمربی بودم.» حالا شایعاتی عجیب و جدی در اردوی استقلال پیچیده که از تلاش‌های مخفیانه مک‌درموت برای جدایی هر چه زودتر منصوریان خبر می‌دهد!

شنیده می‌شود مک‌درموت که برخی از منتقدان، بدنسازی‌های پر فشار این مربی ایرلندی و مصدومیت پر تعداد بازیکنان استقلال را یکی از عوامل اصلی ناکامی منصوریان می‌دانند، با دو تن از اعضای هیأت مدیره باشگاه آبی‌پوش پایتخت ارتباط خوبی برقرار کرده و از 3 هفته قبل به آنها وعده داده با توجه به حضور در کنار مربیان بزرگی مانند کارلوس کی‌روش می‌تواند در صورت جدایی منصوریان، استقلال را از بحران خارج کند.

حالا هر چند نام‌های مربیان بزرگی مانند فاتح تریم، کریستف دام و فرانک رایکارد نزدیک به نیمکت استقلال است اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد با توجه به مشکلات عدیده مالی باشگاه آبی‌پوش پایتخت و قیمت بالای این مربیان نامدار، در صورتی که مک‌درموت بتواند نتیجه خوبی مقابل سپیدرود کسب کند، احتمال دارد حداقل تا پایان نیم‌فصل سرمربی استقلال باقی بماند.

604

کد خبر: 840644

وب گردی

وب گردی