برگزیده شدن دو محصول مرکز رشد واحد رودهن در فستیوال ملی رنگ و پوشش

دو محصول دانش بنیان شرکت رنگین نانو نهال مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در ردیف 5 محصول برتر فستیوال رنگ و پوشش معاونت علمی ریاست جمهوری قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز از رودهن، دکتر میر هاشمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با بیان این خبر گفت: شرکت رنگین نانو نهال از شرکت های موفق و پیشرو مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور رودهن است که در ماههای اخیر موفق به کسب تاییدیه ستاد توسعه فناوری نانو تحت عنوان گواهی نانو مقیاس از ستاد نانو معاونت علمی شده است و در حال حاضر نیز در حال رایزنی و انجام مراحل اداری در سطح سازمان مرکزی جهت سرمایه گذاری مشترک دانشگاه و معاونت علمی جهت تولید محصولات دانش بنیان این شرکت هستیم.

مهندس جلال حیدربیگی مدیر مرکز رشد واحد های فناور در خصوص فستیوال ملی رنگ ایران گفت: فن بازار ملی ایران با همکاری موسسه علوم و فناوری رنگ و پوشش و با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری اقدام به برگزاری فستیوال تخصصی نوآوری‌های حوزه صنعت رنگ و پوشش نموده است. این فستیوال به منظور تجاری سازی نوآوری‌های حوزه رنگ رزین و پوشش های صنعتی و از طریق معامله، جذب سرمایه‌گذار در بازار دارایی‌های فکری و با حضور سرمایه گذاران و تولیدکنندگان این حوزه برگزار می شود.

وی افزود: دو طرح دانش بنیان (سنتز وتهیه ماده افزودنی چرمی کننده رنگ نانویی رادار گریز وضد امواج مغناطیسی) جزء 5 محصول برتر فستیوال معرفی شده اند.

حیدربیگی اضافه کرد: در حال حاضر 26 محصول شرکت های مستقر در مرکز رشد در مرحله تجاری سازی و یا آماده تجاری سازی هستند.

کد خبر: 840713

وب گردی

وب گردی