کن دویتیان در «اولین تولد» علطشانی حضور یافت

کن دویتیان کمدین هالیوودی بازی خود را در فیلم سینمایی «اولین تولد» به کارگردانی علی عطشانی آغاز کرد.

به گزارش ایسکانیوز، کن دویتیان کمدین شناخته شده هالیوود که با فیلم های مطرحی چون بورات و آرتیست شناخته شده است، روز گذشته در فیلم سینمایی «اولین تولد» ساخته علی عطشانی جلوی دوربین رفت.

کن دویتیان در نقش چارلز جلوی دوربین نعیم صیرفی فیلمبردار این پروژه رفت. چارلز مردی است که با همسرش در ماشین آروی زندگی می کند، او عاشق فوتبال آمریکایی است و مدتی است ماشینش که در آن زندگی می کند را جلوی خانه بن پارک کرده و حالا چارلز و اینگرید(همسرش) دوستان صمیمی کیت و بن هستند.

پیش از این حضور چهره های مطرحی از بازیگران هالیوود همچون ول کیلمر، رابرت نیپر، تام برنگر، تیلور کول، دنیز ریچاردز، گریگ گرانبرگ، ویلیام بالدوین، جی عبدو در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

داستان این فیلم که یک کمدی آمریکایی ایرانی است و درباره دختری آمریکایی به نام کیت است که پدر او از سناتورهای جمهوری خواه مجلس سنا و از مخالفین اصلی ایران است و پسری ایرانی به نام بن که پدر او در ایران از مخالفین سر سخت آمریکا و هرگونه توافقی با آنها است. کیت و بن چند سالی است در آمریکا با هم ازدواج کرده و زندگی آرامی دارند تا اینکه مقابله دو پدر پیش می آید.

این فیلم در کمپانی ال ای ایندیپندت آمریکا، محصول مشترک بیتا فیلم تهران و ال ای ایندیپندنت هالیوود است. همچنین این اثز اولین تولید مشترک ایران و هالیوود طی ٤٠ جلسه استودیویی و میدانی انجام خواهد شد.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از کارگردان: علی عطشانی، طراح فیلمنامه: علی عطشانی، نویسنده: مهدی علی میرزایی، سم خوزه، تارک زهدی، مدیر فیلمبرداری: نعیم صیرفی، صدابردار: کیل جاکوبسن، طراح صحنه: راین هنمن، دستیار اول کارگردان: تیم گاگلیاردو، اجرای صحنه: جو اشتویزن، طراح چهره پردازی: فرزانه زردشت، ریبا ورا، طراح هنری: صنم شیروانی، مدیر تولید: مایکا برندت، طراح لباس : کریستی لم، دستیار تهیه کننده: انوش صادق، گروه کارگردانی: وینسنت ون هانته، کیان کاووسی: منشی صحنه: آنیلا نوگمانوا، عکاس: الیزابت صادق، استفانیا روزینی، مدیر روابط عمومی: جنیفر سالیناس، تد همیلتون، تهیه کننده: سام خوزه، ادوین آوانس، جانشین تهیه کننده: پوریا ناصر بخت، هماهنگی تولید ایران: حسام آقابابایی.

502

کد خبر: 840782

وب گردی

وب گردی